هنر بسته بندی: Costa coffee و UK McDonald’s در همکاری با سیستم خدمات موتوری ارسال کالا با نام Roadchef، به‌عنوان مبتکرین برنامه جمع‌آوری و بازیافت لیوان‌های بیرون بر شناخته شدند که به مرکز خاصی برده و بازیافت می شوند.

این آخرین پروژه از اعضای National Cup Recycling Scheme است که هدفش شتاب در بازیافت لیوان‌های بیرون‌بر در سرتاسر انگلستان بوده است. پروژه قرار است تا به حل چالش جمع‌آوری و بازیافت ظروف خوردن در حال حرکت و نیز زباله‌های کنار خیابانی (سطل‌های زباله) کمک کند. در این پروژه 65 واحد جدید بازیافت که توسط Unisan UK طراحی شده‌اند در 30 سایت Roadchef برای آسانی بازیافت لیوان‌های بیرون‌بر نصب می‌شوند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند از واحدهای جدید برای جداسازی لیوان‌ها، درب‌ها و هرگونه نوشیدنی باقی‌مانده قبل از اینکه برای بازیافت فرستاده شوند استفاده کنند. لیوان‌ها سپس در فروشگاه‌های Costa Coffee بازیابی و به کارخانه‌های تخصصی بازیافت ارسال می‌شوند. لیوان‌ها در آنجا با استفاده از فناوری FibreBlend Upcycled دوباره به کاغذ تبدیل می‌شوند و در صنعت بسته‌بندی و لوازم‌التحریر به کار گرفته می‌شوند. چنین چرخه‌های بسته‌ای، می‌تواند آمار ضایعات را به صفر برساند.