هنر بسته بندی: Newcomer Dust نوشيدني ليموناد 100درصد طبيعي خود را در بطريهاي جديد Alumi-Tek با هدف تاثيرگذاري بيشتر بر مصرفكنندگان روانه بازار كرد.
در غرب قديم آمريكا، اين نوشيدني بهترين وسيله براي رفع تشنگي كارگران خسته آمريكايي كه معمولا بر روي خطوط آهن كار ميكردند بود. مالك شركت ميگويد: «ما قبل از اينكه لوگو را طراحي كنيم يا بر روي طعم كار كنيم Alumi-Tek را انتخاب کردیم چراکه با نام تجاری ما بسیار هماهنگ بود که یادگاری از غرب قدیم است. ما میخواستیم تا جایی که ممکن بود قابل اعتماد نشان دهیم و نوشیدنی خود را در ظرفی زیبا به شکل قمقمههای قدیمی به مشتریان عرضه کنیم.»
لوگوی نقاشی شده و ظرف آلومینیومی دارای درب مزیت تازهای برای تولیدکننده ایجاد کرد. این ظرف قابل حمل و پایدار بود که به سرعت نیز خنک میشد.