هنر بسته بندی: جلب توجه خریدارانی که از میان راهرو شلوغ فروشگاهها جایی که دهها برند محصولات مخصوص مو در اندازهها و طرحهای مختلف وجود دارند، چالشی بزرگ است، با در نظر گرفتن اینکه تنها چند ثانیه فرصت برای جلب نظر مشتری وجود دارد.
Unilever شریک CROWN Aerosol Packaging اسپری مو با نام تجاری TRESemme Expert را در قوطیهای جدید خود عرضه کرد. این خط جدید در جهت پوشش انواع مو در شکلهای مختلف و مشتریان در همه سنها طراحی و تولید شد. پیشبینی میشود بازار محصولات ویژه مو تا سال 2018 به 12میلیارد دلار برسد. این محصول ویژه استفاده مصرفکنندگان در منزل طراحی شده است. قطر 52 میلیمتری قوطی تنها برای ایجاد جلوه مدرن در نظر گرفته نشده بلکه اندازه منحصربهفردش در مقایسه با سایر رقبا در بازار آن را متفاوت نموده است. در چاپ آن نیز از ورنی سوپر مات استفاده شده است.