هنر بسته بندی: بخشي از داستان موفقيت SoapBoxاين است كه سيستم جديدي را معرفي كند تا مشتريانش ببينند كه پول‌شان دقيقا چه منفعتي را به‌دنبال مي‌آورد. آنها مي‌توانند از طريق «كد اميد» درج شده روي هر محصول با مراجعه به وب‌سايت SoapBox متوجه شوند كه كدام انجمن از پول خريد آنها ذينفع شده است.

 

مشتريان مي‌توانند اين اطلاعات را از طريق شبكه‌های اجتماعي با سايرين مشاركت بگذارند تا مشوق آنها نيز باشند. ماموريت SoapBox اين است كه مشتريان، دنيا را با خريدهاي باكيفيت روزانه تغيير دهند: صابون – اميد. SoapBox كودك زاده ذهن David Simnik و Daniel Doll است كه تصميم گرفتند محصول روزانه‌اي را توليد كنند و به آن معناي عميق‌تري ببخشند. بعد از كسب تجاربي از كار بر روي پروژه‌های كمك‌رساني، ديويد راه بهتري را براي كمك كردن يافت. او تصميم گرفت محصولي را در دستان مشتري بگذارد كه علم بهداشت، آب تميز و صابون را حمايت كنند بدون اينكه از مسيرشان خارج شوند. مثلا با خريد بطري صابون شستشوي دست، يك ماه آب تميز براي مشتري تامين مي‌كند. چرا كه مردمان بسيار زيادي از بيماري‌هایي كه آب آلوده و عدم بهداشت منتقل مي‌كند مي‌ميرند، همچنین از بيماري‌هایي مثل مالاريا يا ايدز. اين نياز واقعيت دارد.

Soap Box از زمان تولدش در سال 2010 در مجموع محصولات زيادي از جمله قالب‌های صابون، صابون‌های مايع، بدن‌شوها، لوسيون‌ها، شامپوها و نرم‌كننده‌هایي را درون SoapBox عرضه كرده و بازارهای خود را گسترش داده است. محصولات این شرکت در فروشگاه‌های زنجيره‌اي و در مجموع 7000 مغازه در سراسر دنيا به فروش مي‌رسند.