هنر بسته بندی: Hormel طراحی‌های بسته‌بندی جدیدی را برای محصولات کره بادام‌زمینی Skippy ارایه کرده است. پاکت‌های فشاری چندوعده‌ای، جار بلندقد و افزودن لیبل بدون شکر، باعث گسترش راحتی و استفاده از این محصول شده است.

 

 

Hormel از بسته‌بندی‌های غیرمعمول برای در معرض دید قرار دادن دوباره محصولاتش استفاده کرد. بسته‌بندی‌هایی شامل انعطاف‌پذیرها برای دسته‌بندی محصولات جدید شرکت. در ژوئن 2020، شرکت خانواده جدیدی از محصولات شامل بدون شکر، کرم و کرانچی پروتیینی را عرضه کرد. مدیر طراحی شرکت می‌گوید: لازم بود تا ما طراحی‌های جدیدی را برای جلب نظر خریداران به محصولات جدیدمان داشته باشیم. برخی محصولات جدید به خاطر ماهیت فیزیکی‌شان لازم بود تا بسته‌بندی جدیدی داشته باشند. به عنوان مثال پاکت‌های فشاری برای نخسین‌بار در طراحی ما تایید نهایی شده است.

سه هدف با این طراحی دنبال شد: نخست اینکه همه اعضای خانواده به راحتی بتوانند آن را استفاده کنند. دوم اینکه در حال حرکت نیز بشود مورد استفاده قرار داد و یا آن را درون هر کیفی گذاشت و سوم اینکه کثیف‌کاری و یا احتیاج به تمیزکاری ندارد.