فارس: پروژه ارتقای بسته بندی قطعات یدکی سایپا به منظور ارزیابی بسته بندی سایپا در اذهان عمومی جامعه، عارضه یابی بسته بندی های سایپا و ارائه راهکار با هدف ارتقای بسته بندی قطعات سایپا یدک طراحی و اجرا شده است.

در این راستا شرک سایپا یدک براساس بررسی شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود و مطالعات میدانی و نظرسنجی از مشتریان به طراحی بسته بندی جدید اقدام کرده است.

 

وجود بعضی از ایرادات و معایب در بسته بندی قبلی، تکراری بودن طرح بسته بندی و استفاده از یک طرح برای مدت طولانی، مشخص نبودن مشخصات فنی و غیر فنی قطعه داخل بسته بندی و ایجاد سردرگمی خریداران بدلیل تعدد مارک های عنوان شده بر روی بسته بندی قطعات از جمله دلایل بسته بندی جدید قطعات سایپا است.

همچنین عدم آگاهی مشتریان از این نوع مارک بندی ها، وفور بسته بندی تقلبی حاوی قطعات غیر شرکتی (اصلی) در بازار و سوء استفاده از آرم و برند شرکت سایپا یدک و وفور بسته بندی های مشابه شرکتی و عدم تشخیص مشتریان غیر حرفه ای از دیگر دلایل طراحی بسته بندی جدید قطعات است.

عدم سوء استفاده متقلبان در بازه زمانی محدود، ایجاد حساسیت در مصرف کننده نسبت به بسته های تقلبی و مشابه و اصلاح معایب بسته بندی های قدیمی از جمله مزایای طراحی بسته بندی جدید محصولات سایپا است.

در این مراسم از برخی نمایندگی های برتر گروه سایپا تقدیر شد.