هنر بسته بندی: نمایشگرهای POP چشمنواز، علاوه بر امکان چینش مناسب کالا، 100درصد قابل بازیافت نیز هستند.
راههای زیادی برای جلب نظر خریداران به کالاهای بستهبندی شده وجود دارد. بهترین روش این است که حتی بستهبندی دوم و سوم نیز به بهترین شکل در معرض دید وی قرار گیرد. در این نمونه، شکل سهبعدی نمایشگر نقطه فروش (POP) کمک شایانی کرده است. از آنجایی که 75 تا 85درصد از تصمیمگیری برای خرید در نقطه فروش گرفته میشود، نمایشگرهایی که بتوانند هم کالا را به خوبی نمایش دهند و هم از نام تجاری پشتیبانی کنند بسیار ضروری هستند.