هدف کنونی نمایاندن اندیشه مناسب از بازاریابی است با مثال و راهکار . هر جا نیازی وجود داشته باشد،بازاری وجود دارد و هر جا بازاری وجود داشته باشد مجالی برای تولید ارزش.
{phocadownload view=file|id=19|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}
هدف کنونی نمایاندن اندیشه مناسب از بازاریابی است با مثال و راهکار . هر جا نیازی وجود داشته باشد،بازاری وجود دارد و هر جا بازاری وجود داشته باشد مجالی برای تولید ارزش.
{phocadownload view=file|id=19|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}
Kathy Deignan / کارشناس بسته بندی مترجم: آذر کهوایی از شواهد چنین به نظر میرسد که تقاضا برای مصرف غذاهای بیرونبر و غذاهای قابل خوردن در حی...
David Schweitzer مدیر طراحی در Oliver Design تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی میتوانند از بسته بندی محصولات مصرفی یاد بگیرند که چگونه وفاداری ...
Lisa McTiguePierce میدانیم که فضای کف کارخانه چه میزان ارزشمند است. بیایید با هم فکر کنیم که از فضای خالی زیر ماشینهای بستهبندی چه استفادهای...
شرکت Printpack، پنل کارشناسی را با موضوع مزیتها و مضرات بستهبندیهای کاغذی و پلاستیکی برای کالاهای مصرفی برگزار کرد. این نشست همزمان با برگزاری ن...
از شرکتهای بستهبندی انتظار ارایه خدمات و محصولات بیشتر و همزمان بهکارگیری منابع کمتر میرود. علاوه بر این، ارایه محصولات متنوع و پایداری زیستمح...
نویسندگان: نسیم غلام شهبازی / مصطفی فتاحی چکیده نانوتکنولوژی یک فناوری نوظهور در زمینه مواد غذایی و کشاورزی است. هر مولکول و اتم منفرد را ...