{phocadownload view=file|id=32|target=b}پیرو مبحث قبل در تبیین نقش بازاریابی و به دلیل اهمیت نقش سنجش سلامت بازاریابی در پیشبرد اهداف، در این مقاله به مفهوم و اهمیت و راهکارهای سلامت‌سنجی واحد بازاریابی و فروش می‌پردازیم. در ابتدا لازم به ذکر است رویکرد روش سلامت‌سنجی با رویکردهای عارضه‌یابی و اندازه‌گیری عملکرد تفاوت دارد بدین مفهوم که سلامت‌سنجی پیش‌‌بینانه است ولی اندازه‌گیری عملکرد پیشگیرانه و عارضه‌یابی رویکرد درمانی دارد.

 {phocadownload view=file|id=32|text=دانلود متن کامل مقاله|target=s}