برخی مشتریان در جستجوی چشمگیرترین یا جذاب ترین بسته بندی هستند به طوری که شاید در این راه حتی توجه چندانی نیز به نوع عملکرد محصول یا کیفیت آن نیز نداشته باشند. پس از سال ها تحقیق و ابداع روش های گوناگون بسته بندی، یک روش خیلی بیشتر از دیگران به چشم آمد و توجه همگان را به خود جلب کرد که کارکرد و زیبایی را همزمان داشت. در این روش لیبل درون قالب قرار می گرفت و همزمان با تولید ظرف، طرح گرافیکی و لیبل نیز بر روی آن پیاده می شد که بعدها به IML شهرت یافت .به خاطر دوام بسیار بالای عکس روی ظرف و قابلیت استفاده دوباره از ظرف بسته بندی، عملیات بازاریابی نیز به صورتی خودکار و برای مدت زمان طولانی انجام می پذیرد.این یعنی تبلیغات کاملا رایگان که خود رهاوردی است از فناوری IML …
{phocadownload view=file|id=191|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}