تسنیم: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از اجرای آزمایشی طرح الزام تولیدکنندگان گوشت قرمز بسته بندی به درج هولوگرام با برند شرکتهای عرضه کننده در میادین و بازارهای این سازمان خبر داد.
سیداحمد صفوی از اجرای این طرح با هدف افزایش میزان اطمینان و سلامت شهروندان و ممانعت از بروز هرگونه سو استفاده یا تخلف در برندهای تولیدی گوشت قرمز بسته بندی خبر داد و گفت: در این طرح تولید کنندگان ملزم به درج هولوگرام ویژه برند خود بر روی تمامی محصولات تولیدی شدند که این موضوع مورد استقبال تولیدکنندگان نیز قرار گرفت.
وی با بیان اینکه زمینه اجرای این طرح با انجام کار کارشناسی و تشکیل جلسات متعدد مشترک با تولید کنندگان فراهم شده است، تصریح کرد: در نهایت اجرای آزمایشی طرح الزام تولیدکنندگان گوشت قرمز بسته بندی به درج هولوگرام از 13 دی ماه در میادین و بازارهای تابعه سازمان میادین به مرحله اجرا گذاشته شد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص اینکه از این پس تمامی محصولات گوشت قرمز بسته بندی در سطح میادین و بازارهای سازمان توزیع میشوند، افزود: این محصولات باید دارای هولوگرام ویژه همان برند باشند، در غیر این صورت از توزیع و عرضه آن ممانعت به عمل خواهد آمد.