قدم دوم: پیشقدم شوید!

او چای دوست دارد، چای را چگونه می‌نوشد؟خریدار ما کیست؟چه کسی به کالا یا خدمت ما علاقه‌مند است؟بهای آن در برابر ارزش آن چقدر است؟چگونه باید آن را ارایه کنم؟

در قدم دوم باید لشکر را به حرکت بیاوریم

ما در قدم نخست انتخاب استراتژیک خود را کرده‌ایم. می‌خواهیم روی چه نقطه‌ای متمرکز شویم؟ حالا باید براساس درک واقعی از منابع دریابیم که به چه نوع بسته‌بندی نیاز داریم؟ به این معنا که برای شناسایی گروه هدف و اینکه کالای ما مناسب و مورد نیاز کیست، باید تحقیقات میدانی و کتابخانه‌ای انجام دهیم.

{phocadownload view=file|id=267|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}