امروزه توسعه بستهبندی موادغذایی سبب مستقل شدن این صنعت از صنایع دیگر شده است و صنایع بستهبندی سهم قابل توجهی از بودجه شرکتهای تولیدی را به خود اختصاص دادهاند. با این وجود هنوز در این عرصه مشکلات متعددی وجود دارد و چنانکه باید و شاید بستهبندیهای مناسب موادغذایی به مصرفکننده عرضه نمیشود. با توجه به اهمیت بستهبندی موادغذایی از لحاظ محافظت و از نظر جذب مشتری در این تحقیق به تاثیر ویژگیهای بستهبندی موادغذایی بر درگیری ذهنی مصرفکننده برای خرید کالا پرداخته شده است.
{phocadownload view=file|id=253|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}