هنر بسته بندی: تولیدکننده آفریقایی آبجو با نام SKOL برای بازار جدیدش در رواندا از بطری‌های Impact تولید شده توسط Ball Packaging Europe استفاده کرده است.

بسته بندی, هنر, آبجو, بطری, ظرف الومینیومی, بسته بندی فلزی, یووی, ball packaging, packaging, art, beer, uv,

 هدف اصلی از این کار مطابقت با بازار رو به گسترش آفریقا در ده سال آینده بوده است. ظرف آلومینیومی با گردن بلند تاکید زیادی بر نمایش نام تجاری دارد. با چاپ سطح بیرونی بسته در هشت رنگ مختلف، بسته به دنبال جذب مشتریان در گروه‌های هدف لوکس است. بسته درخشان در پی محافظت از محصول در برابر نور و هوا نیز هست.

بطری در پی جذب گروه هدف جوان و شهری بین سن‌های 22 تا 28 سال است. بطری‌های آلومینیومی در سالیان گذشته به پرنیازترین نوع بسته‌بندی‌های فلزی تبدیل شده‌اند. در بحث مرکب قابلیت استفاده از 8 رنگ شامل طلایی و نقره‌ای موجود است همچنین ویژگی fluorescent /UV، شفاف/مات نیز ورنی براق، نیمه‌مات و مات نیز قابل استفاده است.