امروزه صرفنظر و چشمپوشی از تاثیر سبک زندگی که تاثیر مستقیم بر تصمیمگیریهای خرید مصرفکنندگان دارد، دشوار است .تقاضای مصرفکنندگان با توجه به کاهش وقت و زمان برای غذاهای آماده و بستهبندیهای مناسب با دسترسی آسان همواره در حال افزایش است. برای صنعت بستهبندی روشهای دارای نوآوری در انتخاب بستهبندیهای مناسب برای یخچال در سوپرمارکتها روش مطلوبی است. انتظارات مشتریان از کیفیت مواد غذایی در حال افزایش بوده و بالا رفتن سطح آگاهیهای بهداشتی و دیگر مسایل موجود چالشهایی را برای خردهفروشها و تامینکنندگان بستهبندی ایجاد نموده است.
{phocadownload view=file|id=62|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}