هنر بسته بندی: هلدینگ تجارت فراسو، تنها رویداد منحصر به فرد گوشت، فرآورده های گوشتی و صنایع وابسته خاورمیانه را در ایران برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 6000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پروتیینی تهران، meatx2018

مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به برگزاری سومین دوره نمایشگاه  MeatEx، اعتماد مخاطبین به این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل پیشرفت چشمگیری داشـته، بطـوری‌که تا به ایـن لحظه 89  درصـد از کل فضـای تـحت پوشـش نمایشگاه توسط غرفه گذاران ایرانی و بین المللی از کشورهای ( استرالیا، آلمان،  مغولستان، چین، ترکیه و …) واگذار شده است. نگین عابد افزود: برخی از غرفه گذاران مطرح ایرانی سومین دوره نمایشگاه MeatEx عبارتند از:

  • عطرینه سازیبا، سیوان تجارت امرتات، شرکت دانش بنیان طعم و عطر مگنولیا و … در بخش افزودنی و ادویه
  • رباط کریم، پاک تلیسه(202)، صنایع برتر آتی، گسترش و توسعه بهپرور و … در بخش محصولات
  • مهران سرد، فریدونی سهام سرما پلاست, نبوغ سرمایش، سرماسل و … در بخش تجهیزات برودتی
  • الکترواستیل, آروین دوساری(رادین)، دیبا الکتریک صبا و …. در بخش تجهیزات فروشگاهی

عابد در ادامه اظهار داشت: متخصصان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایرانی و بین المللی گردهم خواهند آمد تا شاهد جدیدترین محصولات، ماشین آلات، تکنولوژی و دستاوردهای  این صنعت جذاب باشند. حضور برترین تولیدکنندگان ایرانی و بین المللی در این نمایشگاه مهمترین هدف تیم اجرایی است زیرا که با مشارکت برندهای مطرح ایرانی و بین المللی در این نمایشگاه، تولیدکنندگان با برترین و به‌روزترین ماشین آلات و تجهیزات مواجه می شوند. همچنین آشنایی مصرف کنندگان نهایی با محصولات دارای کیفیت به اصلاح الگوی مصرف خانوارهای ایرانی کمک شایانی خواهد شد.

  وی گفت: ” کمک به صادرات محصولات ایرانی از طریق جذب بازدیدکنندگان بین‌المللی از اولین دوره این نمایشگاه در دستور کار قرارگرفته است که امیدواریم با حمایت و حضور حداکثر فعالان صنعت گوشت و صنایع وابسته،  نمایشگاهی پربار و باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار نماییم. در دومین دوره نمایشگاه MeatEx بازدیدکنندگان بین المللی افزایش یافته به دنبال این هستیم که این آمار در سومین دوره به نقطه اوج خود برسد و این نمایشگاه جایگاه انحصاری خود را در منطقه خاورمیانه حفظ نماید. “

مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه اضافه کرد: نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته بعنوان محل تلاقی صنعت و محصولات، کلیه زنجیره تولید، بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می‌گیرد. سه بخش اصلی این نمایشگاه به تفکیک رنگ های زیر است:

  • قرمز: محصولات خام و فرآوری شده، پوشش ها، نگهدارنده و ادویه‌جات
  • زرد: تجهیزات فروش و …
  • سرمه ای: تجهیزات ذبح، تولید و بسته بندی، تاسیسات، اتوماسیون، فن آوری، انجماد، انبارداری، حمل و نقل، کنترل کیفیت و بهداشت محیط کار

 MeatShow تجربه جذاب کارگاه آموزشی قصابی خانگی

عابد با اشاره به استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان و غرفه گذاران از کارگاه آموزشی نحوه صحیح برش انواع گوشت در منزل طی دومین دوره نمایشگاه بیان داشت: تیم اجرایی در صدد برگزاری دوباره کارگاه آموزشی نحوه برش, قطعه و پخت انواع گوشت ( قرمز، سفید، آبزیان) در سومین دوره نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با همکاری سرآشپز معروف ایرانی آقای سامان گلریز است.  همچنین  برنامه های خاصی همانند برگزاری سمینار های علمی، تنظیم جلسات B2B و نمایشگاه مجازی عکس و اسلاید برای مخاطبان عام نمایشگاه به‌منظور آشنایی آنها از نحوه تولید و سلامت محصول در دستور کار  قرار گرفته است.

حامیان معنوی

وی از حامیان نمایشگاه MeatEx از جمله سازمان نظام دامپزشکی کشور، دانشکده علوم پزشکی ایران،  فدراسیون آمادگی جسمانی و ورزشهاي رزمی دانشکده تربیت بدنی ، کانون انجمن های صنایع غذایی، انجمن صنایع  فرآورده های گوشتی ایران، انجمن واردکنندگان فرآورده های خام دامی، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشور، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، انجمن تولیدکنندگان افزودنی مواد غذایی، اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس، اتحادیه تولید و تجارت آبزیان نام برد و افزود: علاوه بر حامیان دوره های قبل در سومین دوره نمایشگاه انجمن تولیدکنندگان افزودنیهای صنایع غذایی، اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران و اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران نیز اعلام حمایت کرده اند. همچنین حامیان نمایشگاهی MeatEx عبارت اند از: IFFA از کشور آلمان، MEATMANIA از کشور بلغارستان و WorldFood از کشور آذربایجان.

 

همکاران رسانه ای

وی ادامه داد: ستاد خبری این نمایشگاه توسط ماهنامه کشاورزی، اطلاع رسانی پژوهشی و آموزشی اقتصاد سبز هدایت می شود. خبرگزاری فودنا، نشریه هنر بسته بندی و اقتصاد و نمایشگاه از ایران به همراه صنعت گوشت Fleischwirtschaft از کشور آلمان و MeatingPoint از کشور انگلستان از همکاران رسمی رسانه ای نمایشگاه هستند.

 

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی نمایشگاه www.Iranmeatex.com مراجعه فرمایید.

درباره هلدینگ تجارت فراسو:                                   

 

  1. دروازه تجارت فراسو     
  • نماینده رسمی شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در ایران، عراق و آذربایجان

www.iran-messefrankfurt.com

  • مجری نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته ایران، MeatEx

www.iranmeatex.com

  1. گسترش تجارت فراسو
  • نماینده رسمی شرکت نمایشگاهی نورنبرگ در ایران، عراق و آذربایجان

www.iran-nuernbergmesse.com

  1. توسعه تجارت فراسو                                                          
  • ارائه کننده خدمات نمایشگاهی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، از وبسایت هلدینگ تجارت فراسو دیدن نمائید:    

  www.farasooholding.com

                                                

تلفن: 88062338-021

نمابر: 88062339-021

ایمیل:Info@iranmeatex.com   

وبسایت: www.Iranmeatex.com