فصلها از پی هم میآیند. تعطیلات و سایر وقایع خاص صاحبان نامهای تجاری را وادار و تشویق به انجام کارهایی خلاقانه در کنار روند معمول تولید خود میکنند. البته این یک فرصت برای داشتن فروشی عالی نیز هست. نمادهایی همچون Coke و Starbucks دهههاست که برای کمک به شادی مردم در تعطیلات دست به کار شدهاند و خود را در آن شریک کردهاند. شما هم میتوانید.در ادامه به چند مورد از بهترین نمونههای آماده شده برای تعطیلات است که نشان میدهد چگونه میتوان از روشهای قدیمی فاصله گرفت و وجه دیگری از نام تجاری را به نمایش گذاشت.
{phocadownload view=file|id=130|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}