هنر بسته بندی/Gulfood Manufacturing Report 2014: شرکت ISHIDA از پیشروان سیستم‌های بازرسی و کنترل بسته‌بندی، در این نمایشگاه نیز همانند سال‌های گذشته با آخرین فناوری‌ها حضور پیدا کرده بود.

بسته بندی, ISHIDA, سیستم‌های بازرسی و کنترل بسته‌بندی, Gulfood Manufacturing Report 2014, اشعه‌ایکس, قوطی, غذاهای آماده درون سینی, غذاهای آماده درون سینی و پاکت, فلز, شیشه, پلاستیک و لاستیک, ردیابی آلودگی

ماشین عرضه شده مدل IX-GA-407S برای بازرسی محصولاتی با اندازه متوسط بود. این مدل قابلیت بررسی تمام محصولات بسته‌بندی شده و نشده را به وسیله اشعه‌ایکس دارد تا هرگونه از وجود آلودگی و مشکلات ناشی از آن جلوگیری کند. ابعاد محصول می‌تواند در عرض 220 و ارتفاع 400 میلی‌متر باشد. سرعت نقاله 60 متر بر دقیقه است. این دستگاه دارای رده IP69K برای کار در شرایط و محیط‌های سخت است. موارد خاصی که این دستگاه می‌تواند با آن کار کند شامل انواع قوطی، غذاهای آماده درون سینی و پاکت و نیز غذاهای حاضری می‌شود.

این ماشین می‌تواند انواع فلز، شیشه، استخوان، پوسته، پلاستیک و لاستیک سخت را درون محصول شناسایی کند. تاباندن اشعه X هیچ تغییری در ماهیت و کیفیت محصول نمی‌دهد و اپراتور می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی (Genetic Algorithm(GA به سرعت دستگاه را برای ردیابی آلودگی در اندازه‌های بسیار کوچک نیز تنظیم کند.

ishidaeurope.com