هنر بسته بندی: بطری نوشیدنی با لیبل‌های سه‌بعدی برنده جایزه برنز World Beverge Competition 2014 شد. این لیبل‌های ویژه جلوه تازه‌ای به Okanagan Villa Estate داده است.

طراحی لیبل‌های سه‌بعدی برای بطری نوشیدنی

در محیط فروشگاه‌، عینک‌های سه‌بعدی به شیشه نمایش یخچال در جلوی بطری‌ها متصل شده‌اند. خریداران به راحتی می‌توانند از درون لنز نگاه کنند و طرح سه‌بعدی لیبل‌ها را ببینند. تجربه سه‌بعدی‌بینی هنگامی گسترده می‌شود که خریداران به اتاق آزمایش مزه مراجعه کرده‌اند.