هنر بسته بندی: «گردش مالی 100میلیون یورو در سال جزو هدف‌های مالی برای سال 2020 است، به همین خاطر ما برنامه‌های تجاری مشترکی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا به این هدف بلندپروازانه برسیم.» این را Annalisa Bellante می‌گوید.

بسته‌بندی‌های ثانویه, بسته‌های اولیه, بسته‌بندی نهایی, Cama Group, خطوط متصل بسته‌بندی, صنعت غذاهای حیوانات,

Cama پیش‌بینی پایانی خوش در سال 2019 با گردش مالی 90میلیون یورویی را دارد آن هم بعد از سرمایه‌گذاری سنگین در بخش نیروهای انسانی (30درصد در مقایسه با سال 2017/ 2018). این کار بر پایه یک طرح تجاری بود که از یک مدل سازمانی جدید پیروی می‌کرد که بر «حس مالکیت» مدیران متمرکز شده بود. برنامه‌ای که در آن اشاعه بر فرهنگ جدیدی یعنی تبدیل کارکنان به سهامداران تاکید شده است.

مجموعه جدید Molteno در حدود 35هزار مترمربع مساحت دارد که 25هزار مترمربع از آن را فضای تولید و اداری تشکیل می‌دهد. نخستین بخش از افتتاح برای تابستان امسال پیش‌بینی شده بود که نقشی اساسی در ایجاد فرصت‌های تجاری برای این شرکت دارد. این برنامه‌ها شامل:

– سرمایه‌گذاری در منابع کیفی با جهت‌گیری به سمت اهداف تجاری

– خلاقیت‌های فنی، نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش R&D (بیش از 5درصد از گردش مالی سالانه) برای رسیدن به Industry 4.0 که شامل مجازی‌سازی فرآیند، مهندسی، راه‌اندازی و بهره‌برداری از ماشین‌آلات، راهکارهای فنی، دسته جدیدی از ماشین‌‌های لفاف‌پیچ بسیار فشرده و خلاقیت‌های آینده در بخش ربات‌ها می‌شود، بوده است.

– سیر تکاملی سازمان تجاری و تخصصی‌سازی دربخش صنعتی با منابع اختصاصی و دو تقسیم‌بندی جدید شامل لبنیات و محصولات مراقبت شخصی و بهداشت منازل که به بخش‌های قبلی شیرینی و شکلات، قهوه، غذای حیوانات و بستنی اضافه می‌شوند.

اینترپک 2020 جایی است که Cama این و سایر خلاقیت‌ها را در معرض نمایش بگذارد. از سال 1981، Cama Group به پیشروی بین‌المللی در مهندسی و تولید سیستم‌های با تکنولوژی بالای بسته‌بندی‌های ثانویه تبدیل شده است. این شرکت خطوط متصل بسته‌بندی – از بسته‌های اولیه تا بسته‌بندی نهایی برای پالتایزینگ- برای بخش‌هایی همچون غذا (نانوایی، شیرینی، قهوه، بستنی، لبنیات و غذاهای آماده، خواروبار)، غیرغذایی (مراقبت شخصی، بهداشت منزل) و صنعت غذاهای حیوانات را به مشتریان ارایه می‌دهد.

www.camagroup.com

بسته‌بندی‌های ثانویه, بسته‌های اولیه, بسته‌بندی نهایی, Cama Group, خطوط متصل بسته‌بندی, صنaعت غذاهای حیوانات,