هنر بسته بندی: شرکت کاوش ماشین سپید سلولز سازنده خطوط تولید کاغذ و مقوا، در زمینه ساخت خطوط و ماشین آلات تولید کاغذ و مقوا فعال بوده و به تازگی تعدادی ماشین آلات نظیر ماشین تیکنر و ماشین درام اسکرین به خطوط تولید مقوای خود اضافه کرده که با تولید این ماشین، کیفیت مقوای تولید شده از کیفیت فوق العاده بالاتری برخوردار خواهد بود.

کاوش ماشین سپید سلولز, ماشین تیکنر, درام اسکرین, اکبر هارونی, خشک کردن مقوا,

دکتر اکبر هارونی، مدیر عامل شرکت ضمن بیان این خبر گفت: نصب این ماشین آلات در خطوط تولید، کمک شایانی به اپراتوری آسان و صحیح خطوط تولید کرده، به طور مثال ماشین تیکنر، به کیفیت محصول تولیدی از نظر تنظیم یکنواخت پروفایل طولی کمک زیادی خواهد کرد. همچنین ماشین درام اسکرین، ضایعات داخل پالپر را در همان ابتدا از خمیر جدا کرده و از درگیر کردن ضایعات با ماشین آلات دیگر در خط تولید جلوگیری خواهد کرد که این نوع عملکرد مورد توجه شرکت‌های مقوا ساز قرار گرفته است.

وی در خصوص چشم انداز و برنامه آینده شرکت افزود:  با توجه به اینکه، اکثر تولیداتی که با ماشین آلات ما صورت می‌گیرد، در حوزه مواد غذایی استفاده می‌شود، بنابراین در طراحی این ماشین آلات بیشترین دقت را اعمال کرده ایم به طوری که حتی بالاتر از استانداردهای مورد نیاز کشور بوده است. به طور مثال، یکی از آیتم‌هایی که بر روی خطوط جدید اعمال شده، نحوه خشک کردن مقوا است که با استفاده از بویلر بخار صورت خواهد گرفت، در این صورت مقوای تولیدی از کیفیت و استاندارد بالاتری برخوردار بوده و آلایندگی و آلودگی خطوط تولید با حرارت مستقیم را نخواهد داشت.

همچنین پیشنهاد خوبی برای شرکت‌های مقوا ساز داریم که می‌توانند ماشین آلات مستعمل و مستهلک شده خود را با ماشین آلات به روز ما تعویض کنند که در این رابطه، نهاد ریاست جمهوری نیز آمادگی خود را برای اعطای وام و همکاری با خریداران ماشین آلات، اعلام کرده است. دکتر هارونی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط تحریم، وضعیت شرکت چگونه است ؟ با چه مشکلاتی مواجه هستید و برای رفع معضلات فعلی چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟ اظهار داشت: به طور یقین تحریم‌ها تاثیر گذار بوده، متاسفانه خیلی زودتر از اعمال و تشدید تحریم‌های جدید، تحریم‌ها تاثیرات خود را بر بازار و کسب کار گذاشت و سرمایه‌گذاران را دچار سردرگمی عمیقی کرد.

ولی با اینحال افرادی هستند که به این شرایط نابسامان از زاویه دیگری نگاه کرده، با ما  قرارداد بستند که پیش بینی ما موفقیت بیش از پیش آنها است. وی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، عدم همکاری ادارات و سازمان‌های مربوطه و بخصوص بانکها با مشتریان ماست که بر همین اساس اکثر پروژه‌ها به طول انجامیده و شرکت ما و همچنین سرمایه گذار را درگیر ضرر و زیان کرده که انتظار داریم با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، مسولان به این مقوله، توجه بیشتری داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم نظاره‌گر روزی باشیم که هموطنان عزیز، کالای ایرانی را با میل و رغبت خریداری کنند و به متخصصان این مرز و بوم اعتماد کرده و حمایت خود را از کالای خوب ایرانی نشان دهند تا شکوفایی هر چه بیشتر ایران زمین را شاهد باشیم.