مصرفکنندگان انتظار دارند تا لوگوی برندهای برتر را بر بالای بستهها ببینند. چنانچه میخواهید محصولتان مورد توجه قرار گیرد باید توجه ویژهای به مکان لوگوی شرکتتان بر روی بستهبندی محصول داشته باشید. اگرچه دور از عقل است که شرکت را به جای خود محصول برجسته کنید- بهخصوص در محصولات ویژه با تیراژ محدود- تحقیقات نشان میدهد که مکانیابی لوگو منجر به ذهنسپاری برند در ذهن مصرفکننده میشود و جایگاه بالای لوگو ایجاد حس مثبت نسبت به برتری و تقدم برند را در پی دارد.
{phocadownload view=file|id=405|text=دانلود متن کامل مقاله|target=b}