هنر بسته بندی: در هنگام انتخاب بین پاکت‌های از پیش تولیدشده و نوع فرم – فیل- سیل، تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEMs) باید به عواملی همچون سرعت تولید، تغییر تنظیمات و انعطاف‌پذیری اندازه بسته‌ها و دستگیری‌های آن‌ها توجه داشته باشد.

 

 

فرم- فیل- سیل, پاکت‌های از پیش‌آماده, ماشین فرم- فیل- سیل, پاکت‌های دسته‌دار دارای شیر, پاکت‌های ایستاده,

 

بر پایه گزارش PMMI، ماشین‌آلات پاکت‌های از پیش‌آماده، هماهنگی بیشتری برای تولیدات و دور چاپ کمتر و نیز تنظیمات کمتر دارند چراکه آن‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری دارند و تنظیم تغییرات در آن‌ها به نسبت ماشین فرم- فیل- سیل بیشتر است. ماشین‌آلات تولید پاکت‌های از پیش‌آماده همچنین برای تولید پاکت‌هایی در انواع مختلف الزامات همچون زیپرها مناسب‌ترند. ماشین‌‌های فرم- فیل- سیل برای تولیدات با حجم بیشتر هماهنگی بهتری دارند و می‌توانند سریع‌تر از ماشین‌‌های پاکت‌های از پیش‌آماده، کار کنند. همچنین قادرند تا پاکت‌های دسته‌دار دارای شیر را با راحتی بیشتری تولید کنند و  عملیات‌های پیچیده‌تری همچون وارد کردن یک بسته به درون دیگری را با سادگی بیشتری انجام ‌دهند.

موضوع دیگر نوع محصولی است که بسته‌بندی می‌شود به‌عنوان مثال پاکت‌های ایستاده از پیش‌تولید شده به طرز روزافزونی برای مایعات استفاده می‌شوند و به‌عنوان جایگزین یا مکمل برای بسته‌بندی محصولاتی هستند که به‌طور سنتی در تیوب، جار، قوطی یا بطری‌ها روانه بازار می‌شوند.