هنر بسته بندی: در جلسه ای که مابین سهیل چهره ای سردبیر نشریه هنر بسته‌بندی و هرمز مهبد مدیر عامل گسترش تجارت فراسو (مجری برگزاری نمایشگاه Meatex) برگزار شد هنر بسته بندی به عنوان تنها حامی رسانه ای این نمایشگاه در بخش صنعت و بسته بندی انتخاب شد.

بسته بندی, نمایشگاه Meatex, نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته, هرمز مهبد, سهیل چهره ای,                       بسته بندی, نمایشگاه Meatex, نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته, هرمز مهبد, سهیل چهره ای,

در این جلسه ضمن بررسی نقاط مشترک برای همکاری، طرفین بر استفاده از ظرفیت های موجود تاکید کرده اند. با توجه به تجربیات و دستاوردهای کم نظیر هنر بسته بندی در حمایت از نمایشگاه‌های داخلی و به ویژه نمایشگاه های معتبر خارجی همچون Gulfood , Gulfood Manufacturing ,Gulfhost, ، Eurasia Packaging, Printtek, Print4All, و… ، این نمایشگاه نیز به فهرست رویدادهایی اضافه شد که در چتر حمایتی هنر بسته بندی قرار دارند.

لازم به یادآوری است که دومین دوره نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته، از 22 تا 25 آبان 1396 در تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاهی که مدیریت اجرایی آن نگاهی متفاوت نسبت به رویدادهایی این چنینی داشته است و امید می رود تا شاهد برگزاری حرفه ای‌تر نمایشگاه‌های تخصصی در ایران باشیم. نمایشگاهی که بین المللی بودن آن را بتوان به صورت عملی شاهد بود.

نخستین دوره این نمایشگاه سال گذشته با حضور 91 غرفه گذار از 13 کشور شامل آذربایجان، اسپانیا، استرالیا، آلمان، امارات، انگلستان، بلغارستان، چین، فنلاند، لبنان، هلند، هنگ کنگ و یونان در کنار شرکت هایی از ایران برگزار شد. تخمین مجری برگزاری، بازدید حدود 14 هزار نفر از این رویداد است. مهبد هدف از برگزاری دوره آینده را هدایت بازارهای منطقه در این بخش از بازار عنوان کرد.