Hoodis

هنرهای تجسمی به اوج خود رسیده است

لینک کوتاه : https://packagingart.ir/?p=73
مطالب مرتبط

طراحی محصول و بسته‌بندی بر خرید تأثیر می‌گذارد

وقتی صحبت از محصولات و بسته‌بندی به میان می‌آید، هر تصمیم طراحی می‌تواند مشتریان بالقوه را جذب یا طرد کند. برای میلیون ها بزرگسال مبتلا به آرتریت و...

Ferrero بسته‌بندی‌های خود را با اهداف پایداری هماهنگ می‌کند

 Ferrero امروز به لطف شهرت خود، جایگاه ثابتی را در بین برندهای برتر جهان به خود اختصاص داده است. این موفقیت بر اساس تعهد شناخته شده گروه به مسوولیت...

ایتالیا پیشرو بازیافت و بازیابی زباله در اروپا؛ عملکردی ف...

هنر بسته بندی / بین الملل: موقعیت پیشرو ایتالیا در تفکیک و بازیافت زباله به‌طور گسترده شناخته شده است. با این حال، بررسی دقیق‌تر مقادیر واقعی و آما...

انقلابی پایدار در بسته‌بندی: لیوان K3® Greiner Packaging

هنر بسته بندی / فناوری: در بازار رقابتی، بسته‌بندی نوآورانه می‌تواند یک برند را متمایز کند. K3® Greiner Packaging با ترکیبی منحصر به فرد از لایه بی...

نسل جدید کاغذهای ضد نفوذ Sappi  برای بسته بندی های غذایی ...

هنر بسته بندی / فناوری: تولیدکننده کاغذ بسته‌بندی Sappi Europe، سه محصول جدید را به سبد محصولات ضد نفوذ کاغذی خود برای استفاده در بسته‌بندی مواد غذ...

جعبه بستنی Metsä Board که برنده جایزه معتبر چاپ شده بود

هنر سته بندی / بین الملل: تیمی متشکل از طراحان بسته‌بندی در Futupack، تولیدکننده بسته‌بندی Adara Pakkaus، تامین‌کننده صفحات چاپ فلکسو Marvaco، تامی...