هنر بسته بندی: برند P28 همه بازیها را تغییر داد. شرکت به طراحی مجدد بسته و روشی از تزیین احتیاج داشت که با هدف اصلی هماهنگ باشد.
شرکت به وسیله 3 برادر در تجارت آشپزی شکل گرفت که تصمیم داشتند وزن خود را کم کنند و اندامی متناسب داشته باشند اما در آغاز به نتایجی که میخواستند دست پیدا نکردند. طرح اصلی کره بادامزمینی تولیدی آنها در یک جار روانه بازار شد و توانست تفاوتی با سایر برندها در قفسه ایجاد کند. آنها میخواستند بازی را عوض کنند. در این راستا Tricor Braun را انتخاب کردند. کار با تحقیق و ایجاد نگرش فکری جدید آغاز شد. از جار PET 16 اونسی استفاده کردند چون به دنبال چیزی منحصربهفرد بودند. از مهمترین چالشها انتخاب اسلیو یا لیبل معمولی بود که درنهایت اسلیو انتخاب شد. از برخی نوشیدنیهای ورزشی الهام گرفته شد تا این بسته شکلی ورزشکارانه داشته باشد. طرح گرافیکی روی لیبل نیز با هدف القای بیشتر این حس بر روی ساختار ظرف انجام شد.