هنر بسته بندی: از ۱۵ تا ۱۷ آبان ۱۳۹۷،  شاهد بزرگترین رویداد تخصصی برای تامین نیازهای تکنولوژیک و مواد اولیه صنعت غذا در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس خواهیم بود. 

نمایشگاه 2018 Gulfood Manufacturing, ماشین الات بسته بندی, پروسسینگ و بسته بندی, تکنولوژی های تولید, مواد اولیه غذایی, ماشین آلات تولید و بسته بندی, نمایشگاه مواد اولیه و ماشین آلات گلفود, کتاب پاویون ایران

حضور بیش از ۱۶۰۰ شرکت کننده از ۵۹ کشور در قالب ۴۱ پاویون ملی

فرصت ملاقات با بیش از ۳۵۰۰۰ خریداران حرفه ای از ۱۳۸ کشور  

بیش از ۸۰۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی

آشنایی با آخرین روش ها و تکنولوژی های تولید، پروسسینگ و بسته بندی

مجموعه کامل و متنوع ترکیبات مواد اولیه غذایی و فرمولاسیون از کشورهای مختلف

رضایت ۹۰٪  شرکت کنندگان دوره قبل برای تمدید و شرکت در نمایشگاه ۲۰۱۸

رضایت ۸۵٪  بازدیدکنندگان نمایشگاه از ملاقات با برندهای بزرگ صنعت غذا

حضور قدرتمند و يكپارچه شركت های ايرانی در قالب یک مجموعه گروهی و 

 ارائه ماشین آلات تولید و بسته بندی و همچنین مواد اولیه ارگانیک، حلال و  با کیفیت ایرانی   

توزیع کتابچه پاویون ایران در سطح نمایشگاه و میان بازدیدکنندگان  

 تمام تولیدکنندگان معتبر جهانی در این مکان گردهم آمده اند تا آخرینها و به روزترین ها را به شما ارائه نمایند. نمایشگاه های تخصصی بسیاری مانند Interpack , AnugaTech, Drink Tech, IBA, FI (Food Ingredients) در اروپا وجود دارند، لیکن وجود یک نمایشگاه حرفه ای در منطقه خاورمیانه، فرصت جدید و استراتژیکی برای معرفی و توسعه تجارت تولید و عرضه کنندگان ماشین آلات و مواد اولیه در این منطقه است. این رویداد به عنوان اصلی ترین پایگاه توسعه تجارت شرکت های تولید مواد اولیه و ماشین آلات تولید و بسته بندی صنعت غذا در منطقه خاورمیانه، حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و آفریقا به حساب می آید و حضور بازدیدکنندگان و خریداران از  ۱۳۸ کشور، نشان دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین الملل می باشد.

سرمایه گذاری های جدید در صنعت غذا، نیاز به روز کردن ماشین آلات موجود در کارخانه های فعال، درخواست فرمولاسیون های جدید برای پوشش ذائقه های متفاوت در بازارهای مختلف، همگی درخواست فزاینده ای را برای خرید مواد اولیه و ماشین آلات در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای میانه ایجاد نموده است. نمایشگاه مواد اولیه و ماشین آلات گلفود، اولین رویداد تخصصی برای آشنایی با جدید ترین پیشنهادات و ترکیبات مواد اولیه و همچنین جهت معرفی آخرین روش ها و تکنولوژی های تولید و بسته بندی مواد غذایی در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب شرق آسیا (MEASA) است که توانست در دو دوره برگزاری خود، اعتماد مدیران دست اندرکار صنایع غذایی را جلب نماید.  حضور بیش از ۱۶۰۰ غرفه دار از ۵۹ کشور، نشان از اطمینان و برنامه ریزی مدیران ارشد شرکتهای بین المللی برای حضور در این بازار بزرگ است. از طرفی استقبال بیش از ۳۵۰۰۰ خریدار بین المللی حرفه ای از ۱۳۸ کشور جهان، همگان را بر این باور داشت تا برنامه ریزی جامع تری را برای مشارکت در نمایشگاه سال آینده، پی ریزی نمایند.

تولید کنندگان محصولات غذایی تمام شده همواره در جستجوی منابع جدید برای تامین مواد اولیه صنایع غذایی در جهت ایجاد تنوع در محصولات تولیدی خود هستند. از طرفی تولید مواد اولیه صنایع غذایی در ایران، از لحاظ هزینه های تولید، بسته بندی، بازاریابی و برند سازی مزیت نسبی بیشتری نسبت به تولید محصولات غذایی تمام شده دارد و این نمایشگاه، فرصت بسیار مغتنمی برای تولیدکنندگان ایرانی است تا در یک محیط کاملاً تخصصی ، با کیفیت ترین خریداران معتبر خود را شناسایی و مذاکرات لازم را انجام دهند و امیدواریم با توجه به بازار بسیار گسترده این محصولات در کشورهای مختلف، شاهد توسعه صادرات مواد اولیه صنایع غذایی ایران در آینده نزدیک باشیم.

 

 هنر بسته بندی همانند سال های گذشته، به عنوان اسپانسر رسانه ای نمایشگاه، کار چاپ کتاب پاویون ایران را بر عهده دارد. به ویژه تولیدکنندگانی که در نمایشگاه غرفه ندارند، می توانند از این فرصت تجاری استفاده کنند و با تبلیغ در آن، برند و محصولات خود را در نمایشگاه پیش چشم خریداران بگذارند. این روندی بسیار متداول در روند نمایشگاهی دنیاست که ما نیز تجربه موفق ۱۰ ساله آن را با خود یدک می‌کشیم. کتاب در تیراژ ۵۰۰۰ نسخه چاپ، و در دفتر پاویون ایران و نیز سایر مکان های در نظر گرفته شده در ورودی سالن ها، توزیع خواهد شد.