هنر بسته‌بندی: رییس هیات‌مدیره شرکت توسعه صنایع غذایی پارس دلتا پاک گفت: در سال جدید با نصب ماشین‌آلات و خطوط تولید جدید، چند نوع بسته‌بندی تازه را تولید و روانه بازار خواهیم کرد.

پارس دلتا پاک, بسته بندی‌, صنعت بسته‌بندی, قوطی‌های مقوایی بهداشتی, محسن میرزابیگی, بسته‌بندی چای,

وی ضمن بیان این خبر افزود: هدف از تاسیس این شرکت، ‌ارایه بسته‌بندی‌های جدید و نوآوری در صنعت بسته‌بندی به‌عنوان نخستین تولیدکننده قوطی‌های مقوایی بهداشتی در ایران بوده و همواره تلاش کرده‌ایم این سیاست را پیگیری و به‌دنبال تولید ظروف بسته‌بندی جدید و ارتقای این صنعت باشیم.

محسن میرزابیگی گفت: در راستای تحقق اهداف مذکور، توانستیم علاوه براخذ پروانه‌های بهداشتی ساخت از وزارت بهداشت، گواهینامه‌های GMP، ISO9001 – ISO 14001 را نیز دریافت کنیم. وی همچنین نبود سرمایه در گردش، قوانین سخت بانکی، مالیاتی و بیمه را از موانع اصلی پیش روی تولید‌کنندگان برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر تمامی واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و رفع تحریم‌ها نیز تاثیر چندانی بر رونق واحدهای تولیدی کوچک نداشته با این وجود، در سال گذشته همانند سال‌های قبل حمایت جدی از واحدهای تولیدی کوچک به‌عمل نیامده است.

شایان ذکر است در حال حاظر انواع قوطی‌های مقوایی در اندازه، ابعاد و مدل‌های متنوع برای بسته‌بندی چای، قهوه، شکلات، گیاهان دارویی، میوه خشک، پسته، خشکبار، لوازم‌تحریر، پوشاک و… در این واحد تولید و به بازار عرضه می‌شود که تمامی ظروف تولیدی دارای پروانه بهداشتی ساخت از وزارت بهداشت هستند.