هنر بسته بندی: گروه صنعتی ترام از برندهای مطرح تولید بسته‌بندی‌های مقوایی به ویژه در صنایع غذایی، در حال پایان عملیات نصب و راه‌اندازی بزرگترین ماشین چاپ 6 رنگ دبل کوتینگ کشور با ابعاد 145× 106 سانتی‌متر است.

مجتمع چاپ و بسته‌بندی ترام, صنعت چاپ و بسته‌بندی, علیرضا احمدی, دبل کوتینگ, گروه صنعتی ترام

 مجتمع چاپ و بسته‌بندی ترام, صنعت چاپ و بسته‌بندی, علیرضا احمدی, دبل کوتینگ, گروه صنعتی ترام

مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته‌بندی ترام ضمن بیان این خبر گفت: نصب اولین ماشین جدید لارج فرمت KOENIG & BAUER Rapida 145- 6+LTTL ALV2 – CX – FAPC اولین گام از راه‌اندازی بزرگترین سایت صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور است به طوری که طی 9 ماه آینده، بالغ بر 32 دستگاه کاملا نو در سایت جدید شرکت ترام که حدود یکصد هزار متر مربع مساحت دارد نصب و به  بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس علیرضا احمدی افزود: با راه‌اندازی این سایت طی ماه‌های آینده تحول بزرگی در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور رخ خواهد داد. وی همچنین اظهار داشت: این تحول نه تنها در سطح تجهیزات بلکه در سطوح بسیار جدی دیگر همچون دانش فنی، مدیریت رنگ و در نهایت تولید برابر استانداردهای جهانی صنعت چاپ نیز رخ خواهد داد.

وی در پایان اضافه کرد: به صورت مداوم خبرهای بسیار خوش دیگری نیز از این سایت طی ماه‌های آینده خواهید شنید و شرکت ترام به یاری خدا با بهره‌برداری کامل از این طرح توسعه‌، سهم قابل توجهی در ارتقای صنعت بسته‌بندی کشور و تبدیل بسته‌بندی به نقطه قوت تولید داخلی ایفا خواهد کرد.