هنر بسته بندی: شرکت Lombardi Converting Machinery در مراسمی آخرین پیشرفت‌های این مجموعه در تولید بسته‌بندی شامل نسخه به‌روز شده ماشین فلکسو وب متوسط مدل Invicta 630 را رونمایی کرد.

تولید بسته‌بندی, ماشین فلکسو 8 رنگ, بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر, فلکسو پایه اسلیو, سیلندر اسلیو, کاغذ پشت چسبدار, کاغذ حرارتی, لیبل حساس به فشار

Invicta 630 ماشین هشت رنگ فلکسو تمام خودکار برای بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر است. ماشین به روز شده در طراحی و نحوه عملکرد تغییراتی یافته است. این ماشین قابلیت چاپ تا عرض بین 450 -۷۵۰ میلی‌متر را دارد و می‌تواند تا 200 متر بر دقیقه چاپ بزند. این یک ماشین فلکسو پایه اسلیو است که 100درصد بدون دنده (gearless) کار می‌کند. تغییر اسلیو کاملا خودکار است. با فشردن تنها یک دکمه، سیلندر اسلیو به سمت بیرون حرکت می‌کند و باز می‌شود تا اپراتور به سادگی بتواند اسلیو را تعویض کند. پس از جایگزاری اسلیو جدید درب بسته و سیلندر به جای خود بازمی‌گردد. فرآیند چاپ به وسیله سیستم کنترل کیفیت Grafikontrol کنترل می‌شود. این ماشین قابلیت کار با انواع فیلم‌ها شامل BOPP، PVC، PE و PET ، کاغذ، کاغذ پشت چسبدار، کاغذ حرارتی، مقوا و مواد لمینیت شده را دارد. Invicta قابلیت تبدیل به ماشین لیبل حساس به فشار را نیز دارد که با الحاق دایکات و بازیافت ضایعات میسر می‌شود.