هنر بسته بندی: مرکب خلاقانه XEROX حرف‌های جدیدی را در اقتصاد چاپ‌های جوهرافشان تجاری خواهد زد. High Fusion Ink چاپ جوهرافشان بر روی سطوح روکش افست را امکان‌پذیر و فرصت‌های جدیدی را برای چاپ اطلاعات مختلف ایجاد می‌کند.

چاپ‌های جوهرافشان, مرکب خلاقانه XEROX, روکش افست, چاپگرهای تجاری, فناوری جوهرافشان, چاپ کاغذ, چاپ مستقیم بر روی کاغذهای روکش شده, بهبود چاپ و خشک‌کنی

برای بسیاری از چاپگرهای تجاری، کاهش هزینه‌های به‌کارگیری فناوری جوهرافشان به خاطر روکش‌زنی قبل یا پس از چاپ کاغذ یا خرید کاغذهای روکش شده ویژه جوهرافشان، موضوعی حیاتی است. XEROX مدعی است که Trivor 2400 High Fusion Inkjet Press این موضوع را برای همیشه دچار تغییر کرده است. این فناوری قابلیت چاپ مستقیم بر روی کاغذهای روکش شده افست را میسر می‌سازد و نیاز به عملیات واسطه‌ای روکش‌زنی را از بین می‌برد. با این ماشین چاپخانه‌داران قادرند تا حیطه کارهای چاپی خود را برای سفارشات پست مستقیم، کاتالوگ، مجلات و کتاب‌های رنگی با قیمت مناسب گسترش دهند. مرکب ویژه این ماشین، به‌طور خاص برای بهبود چاپ و خشک‌کنی در رسانه‌های روکش افست شامل مات، سیلک، شفاف از 60 تا 250گرم و تا 250 فوت در دقیقه طراحی شده است.