هنر بسته بندی: هدف و شعار اصلی مهران پک با عنوان «ما رقابت نمی‌کنیم، رقابت برمی‌انگیزیم» ترویج رقابت سالم و نیز انگیزه دادن به سایرین در جهت رشد و توسعه هر چه سریع‌تر صنعت بسته‌بندی است.

 

 

 

مدیرعامل چاپ و بسته‌بندی مهران‌پک در گفت‌وگو با هنر بسته بندی گفت: این مجموعه با داشتن 35سال سابقه در صنعت چاپ و بسته‌بندی و تولید انواع جعبه‌های شیرینی، کیک، شکلات و آجیل، فست‌فود و رستوران،  نیازهای مشتریان را با تعهد مطابق استانداردهای جهانی برآورده کرده است.

وی ادامه داد: در اکثر نقاط دنیا مشتریان از محصولاتی استقبال می‌کنند که دارای بسته‌بندی خوب و باکیفیت باشند چون بسته‌بندی در نگاه اول هویت کالای درون خود را نشان می‌دهد و محصول پس از خریداری و باز نمودن کیفیت خود را نشان می‌دهد. این مجموعه تمامی تلاش خود را برای نهادینه کردن این موضوع در کشور به کار گرفته است. هدف و شعار اصلی مهران‌پک یعنی «ما رقابت نمی‌کنیم، رقابت برمی‌انگیزیم» ترویج رقابت سالم و نیز انگیزه دادن به سایرین در جهت رشد و توسعه هر چه سریع‌تر صنعت بسته‌بندی است.

مهران با اشاره به استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید بسته‌بندی‌های متنوع عنوان کرد: این مجموعه از ابتدا تاکنون از دستگاه‌های جدید و مدرن برندهای مطرح دنیا استفاده نموده تا بتواند کیفیتی فراتر از نمونه‌های خارجی به مشتریان خود ارایه دهد. مجموعه مهران‌پک علاوه بر تهیه مواد اولیه درجه یک و اصلی در زمینه استاندارد و بهداشتی بودن آنها نیز سعی و تلاش فراوانی دارد به این دلیل که هم‌وطنان خود را شایسته بهترین‌ها می‌داند.

مهران افزود: به لطف خداوند متعال برند مهران‌پک نه‌تنها در اکثر نقاط کشور شناخته شده و مورد اعتماد مشتریان است بلکه در کشورهای استرالیا، امارات، عربستان، عراق و ترکیه مشتریانی دارد که سالیان متوالی است بسته‌بندی مورد نیاز آنها را تامین می‌نماید. به گفته وی کیفیت مرغوب و سرعت تولید بالای این مجموعه بسیار حایز اهمیت است و با تکیه بر آن همیشه رضایت مشتریان جلب شده است.

مهران اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته صنعت بسته‌بندی در کشور ما رشد چندانی نداشته ولی در طی چند سال اخیر با ورود ماشین‌آلات جدید، مواد اولیه مرغوب و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای، تحولی نو در این صنعت ایجاد شده که حتی در برخی موارد می‌توانیم نسبت به کشورهای اروپایی در رتبه بالاتری قرار بگیریم.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی کشور ما در این زمینه مساله کپی‌برداری است که متاسفانه پیگیری قانونی آن بسیار سخت بوده و نه‌تنها انگیزه مجموعه مهران‌پک را کم نکرده بلکه سرعت ما را در پرداختن به ایده‌های جدیدتر بیشتر کرده است. متاسفانه برای واردات مواد اولیه از خارج با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما در هر صورت تلاش می‌کنیم تا نیاز مشتریان خود را تامین کنیم. نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که تولید محصول خوب و باکیفیت با قیمت ارزان در هیچ کجای دنیا امکان‌پذیر نیست به این دلیل که اگر مواد مرغوب و درجه یک برای تولید یک محصول استفاده شود تاثیر به‌سزایی بر قیمت آن می‌گذارد و در این زمینه حتما باید به مصرف‌کننده اطلاع‌رسانی شود و آگاهی آنها از روش تولید و نوع مواد مصرفی بیشتر شود.

گفتنی است که مجموعه مهران‌پک دارای کد بهداشتی و استاندارد است و با استفاده از تجهیزات مدرن، مواد اولیه مرغوب، پرسنل مجرب، کیفیت، دقت و سرعت در کار،  خود را از سایرین متمایز می‌نماید. این مجموعه به‌ گفته مدیرش، نخستین تولیدکننده مجهز به سیستم تولید زیره‌های اختصاصی دسر، شیرینی و کیک در کشور با طرح و آرم اختصاصی است.

مهران در خاتمه توجه به نیاز مشتری و مشاوره خوب را یکی دیگر از اصول مجموعه مهران‌پک دانست و گفت: در ابتدای مراجعه مشتریان، توقع آنها را نسبت به نوع سفارشی که مورد نظرشان است بررسی می کنیم و پس از آن نسبت به نوع تولیدشان، بسته‌بندی مورد نظر را به آنها پیشنهاد می‌دهیم و سپس وارد مرحله طراحی بسته‌بندی شده و نسبت به سلیقه مشتری رنگ را انتخاب نموده و پس از اتمام طراحی و نمونه‌گیری پس از چاپ و تایید آن، از سوی مشتری وارد مرحله تولید می‌شویم. وی در پایان افزود: امیدواریم که با تلاش بی‌وقفه مجموعه مهران‌پک بتوانیم تحولی نو در صنعت بسته‌بندی ایجاد نماییم.