هنر بسته بندی: فیلم‌های متالایز با لایه محافظ و عاری از کلر تولیدشده توسط Toray Plastics توانسته ویژگی‌هایی همچون محافظت از عبور رطوبت، اکسیژن و بو را در اختیار کاربران قرار دهد.

فیلم‌های متالایز Toray, بسته‌بندی موادغذایی, محافظت از عبور رطوبت, فیلم‌های پلی‌استری روکش‌شده, پایداری گرمایی, فیلم‌های بسته‌بندی,روکش‌دهی اکستروژن,

هنگامی که CPG در پی داشتن فیلمی با ویژگی محافظتی بالا برای استفاده در بسته‌های منعطف خود بود، شرکت Toray Plastics بود که با فیلم‌های پلی‌استری روکش‌شده محافظتی PA1HB و Lumirror MK61HB خود به کمکش آمد تا جایگزینی برای محصولات مشابهی از فویل، PET و OPP روکش شده با PVdC و نیز PET روکش شده با ALOx باشد. PET محافظ متالایز شده MK61HB، نفوذناپذیری منحصربه‌فردی در مقابل اکسیژن و رطوبت دارد و PET شفاف محافظتی PA1HB نیز نفوذناپذیری بسیار خوبی در برابر اکسیژن، که هر دوی اینها در مقابل عبور بو بسیار خوب عمل می‌کنند.

این فیلم‌ها همچنین پایداری گرمایی و سطح چاپی بهبودیافته مناسبی نیز دارند. جهت دوطرفه و روکش ضدنفوذ این فیلم‌ها نیز در یک خط و در یک مرحله تولید می‌شوند که این فرآیندی منحصربه‌فرد در صنعت تولید فیلم‌های بسته‌بندی است. ویژگی مهم دیگر، نبود کلر در ترکیب این فیلم‌هاست. چنانچه سفارش‌دهنده سیل‌های خاصی را بخواهد، Toray می‌تواند لایه حلال را در فرآیند روکش‌دهی اکستروژن به آنها اضافه کند. روکش لایه محافظ بسته به نیاز بازار می‌تواند متالایز یا اکستروژن شود. بسته‌بندی‌های موادغذایی در مواجهه با نیازهایی همچون بهبود طول عمر، رشد فروش آنلاین و افزایش محبوبیت محصولات «بخر و ببر»، با چالش‌های بزرگی مواجه بوده است. این فیلم‌ها نیز به‌عنوان لایه بیرونی در لمینیت‌های دولایه یا به‌عنوان لایه وسط در لمینیت‌های سه‌لایه کاربرد دارند.

اطلاعات بیشتر در www.toraytpa.com