هنر بسته بندی:  Diamond Packaging برنده سه جایزه از 75مین رقابت سالانه North American Paperboard شد. رقابتی برای تمام طراحی‌های انجام‌شده در بسته‌بندی‌های مقوایی.

 بسته‌بندی‌های مقوایی, طراحی بسته‌بندی, جایزه بسته‌بندی مقوایی, مقوای متالایز شده, چاپ افست, جعبه متالایز, فویل‌کوبی داغ هولوگرافیک, فویل سرد, یووی مات و براق, بسته بندی

این رویداد با حمایت PPC و داوری کارشناسان بسته‌بندی برگزار شد و اساس آن به‌کارگیری مقوا به‌عنوان ماده اصلی بسته‌بندی بود. Diamond برنده Pewter Award در بخش آرایشی برای محصول Laura Mercier شد. جعبه از مقوای متالایز شده با پلی‌استر و چاپ افست با رنگ‌های PMS و مرکب‌های سفید کدر همراه با روکش UV مات و براق تولید شد. ترکیب بافت و رنگ، جعبه‌ای منحصربه‌فرد خلق کرد.

جایزه دیگر در بخش دارویی/ مراقبت از سلامتی به P&G Crest3D اهدا شد. جعبه از مقوای Candesce SBS با فویل سرد و چاپ افست با مرکب شش‌رنگ و UV مات تولید شد. روکش یووی براق نقطه‌ای با الگوهای فویل‌کوبی داغ هولوگرافیک رجیستر شده و تضاد جالبی بین بخش‌های مات و براق ایجاد کرده بود. چاپ با مرکب شفاف بر روی فویل سرد، جلوه‌ای متالیک به لوگوی Crest داده بود.

جایزه دیگر در بخش آرایشی به بسته‌بندی Tarte Cosmetics داده شد. جعبه متالایز با چاپ چهاررنگ افست چاپ شد آن هم به رنگ‌های بنفش و رزگلد و پرداخت آن با استفاده از مرکب‌های سفید مات، یووی مات و براق انجام شد. کناره‌ها و جلوی جعبه نیز برجسته‌کاری شده بود. تمام برندگان Diamond با کمک انرژی باد تولید شده بودند و ضایعات آن‌ها نیز صفر بود.