هنر بسته بندی: Cheer Pack North America پاکتهای ایستاده خود را برای بازارهای غذا و نوشیدنی در شکلهای میوه و حیوانات طراحی مجدد کرده است.
بازار پاکتهای ایستاده از 1/20 میلیارد دلار سال 2018 به 9/28 میلیارد دلار سال 2023 خواهد رسید. شکی نیست که پاکتهای دربدار به خاطر راحتی در استفاده و دربندی مجدد رشد بالایی یافته است. پاکتهایی که طراحی آنها به شکل کمرباریک انجام شده، در دستگیری راحتتری دارند. همچنین تمایز آنها در قفسه فروشگاهها برای برندهای پیشرو نکتهای حایز اهمیت است.
پاکتهای ایستاده رشدی موفق در بخشهای غذای کودک و کره بادامزمینی داشتهاند و از لحاظ زیستمحیطی نیز جایگزینی برای برخی از دیگر بستهبندیها هستند. کاهش مصرف مواد اولیه نیز از دیگر مزایاست. طراحی بیرونی پاکتها انعطافپذیری زیادی دارند تا حدی که میتوان به شکل محصولات مثلا سیب آنها را طراحی کرد. این پاکـهای سطح چاپی خوبی را هم در اختیار میگذارند.