هنر بسته بندی: ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان از تبلیغات گسترده، اطلاع رسانی فراگیر و رویدادهای جذاب و منحصربفرد در چهاردهمین نمایشگاه غذایی خبرداد.

ستاد برگزاری با اعلام این مطلب افزود: نمایشگاه صنایع غذایی امسال، اولین نمایشگاه در تاریخ نمایشگاه­های استان اصفهان است که بیش از 430 مترمربع تبلیغات محیطی (بیلبورد )در سطح شهر و محورهای ورودی اصفهان برای اطلاع رسانی آن اکران شده است.

از دیگر اقدامات قابل توجه در اطلاع رسانی به مخاطبین اصلی نمایشگاه، چاپ و توزیع بیش از 30.000  کارت بازدید رایگان ویژه متخصصین با همکاری و مشارکت سامانه 193 خوش (خدمات ویژۀ شهروندی) در سطح شهر اصفهان و شهرستان­ های اطراف از جمله: مبارکه، خمینی ­شهر، رهنان، زرین­ شهر، نجف­آباد ،شاهین شهر، بهارستان و درچه در بین شرکت­ های پخش، نمایندگی­ ها، فروشگاه­ های مواد غذایی و واحدهای صنفی مرتبط خواهد بود.

ستاد برگزاری نمایشگاه همچنین اعلام کرد با توجه به همزمانی تاریخ نمایشگاه با آغاز برداشت زعفران در استان­های خراسان جنوبی و خراسان رضوی تمهیداتی در نظر گرفته شده تا با هماهنگی شرکت زعفران ساگارت قانئات روزانه مقدار قابل توجهی گل تازه زعفران که در ساعات آغازین صبح برداشت خواهد شد از طریق خطوط پروازی به نمایشگاه اصفهان ارسال و بازدیدکنندگان برای اولین بار بازکردن و لمس گل تازۀ زعفران را تجربه کنند. همچنین کارخانجات تولیدی و برندهای صاحب نام کشور برنامه­ های متنوعی برای رونمایی از محصولات جدید خود اعلام کرده و با معرفی کالاهای جدید خود به استقبال بازار 5/4 میلیونی استان اصفهان خواهند آمد.

ستاد برگزاری نمایشگاه با اشاره به استقبال کم نظیر روزنامه­ های سراسری و نشریات تخصصی کشور در انتشار و بازتاب اخبار نمایشگاه و چاپ بیش از 40 خبر، و همچنین سطح وسیع اطلاع رسانی که تاکنون در نوع خود بی­سابقه بوده و با توجه به حضور قدرتمند برندهای مشهور کشور پیش­بینی می­ کند بازدید متخصصین و فعالان حوزۀ صنعت غذا افزایش چشمگیری نسبت به دوره­ های قبل داشته باشد. چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی، محصولات، ماشین آلات و فرآوری اصفهان از تاریخ 11 لغایت 14 آبان ماه برگزار و علاقمندان از طریق infexiran.ir و 31 و 36650430-031 می­توانند با ستاد برگزاری نمایشگاه در ارتباط باشند.