هنر بسته بندی: از نظر بسیاری از خریداران آمازون، پاکت SoChatti چیزی بیش از تجربه خوردن شکلات بود. غذاهای خاص و پاکت‌ها و زوج‌هایی غیرمعمول هستند. پس از سال‌ها تحقیق و پیشرفت برای داشتن خوراک شکلات مخصوص، شرکت موفق شد که بسته‌بندی خاص آن را نیز طراحی کند.

 

 

 

برای برند این تنها نوع بسته‌بندی ای بود که توانست محصول را به بهترین شکل تجاری کند. دو سال و نیم صرف طراحی تولید و بسته‌بندی این محصول شده است. شرکت نیاز به بسته‌بندی ای داشت که بتواند چندین بار شکلات را در آن ذوب و دوباره سفت کند بدون اینکه در مزه و کیفیت آن تغییر ایجاد شود.

از ویژگی‌های بسته‌بندی، هماهنگی عالی نازل و درب پاکت است. برای ذوب کردن شکلات می‌توان آن را در آب داغ گذاشت. این محصول عادی شکلات مانند سیروپ و… نیست بلکه شکلات خالص تولیدشده از سه ماده است: دانه کاکائو و شکر، شیر. با این بسته‌بندی محصول قادر است تا از جامد به مایع تغییر شکل بدهد. طول عمر محصول دو سال است.