هنر بسته بندی: ماشین KOENIG & BAUER Rapida 106 – 7+LTT+1+L  ALV3 – CX  – FAPC+UV & HYBRID +COLD FOIL  با داشتن دوازده برج، تولید تمامی Combinationهای چاپ افست در سال 2019 را برای صنعت چاپ کشور مهیا می‌سازد.

گروه صنعتی ترام, خاص‌ترین ماشین چاپ منطقه, چاپ متالایز, کولدفویل, صنعت چاپ, فویل‌کوبی, بسته بندی

Rapida 106 افکت‌های مختلفی همچون چاپ متالایز، کولدفویل، هایبرید، انواع افکت‌های مات و براق، تکسچر، ایرودین، Cast & Cure و … را با سرعت 18000 شیت در ساعت تولید می‌نماید که این تنوع از امکانات و توان تولیدی در این حد در نوع خود استثنایی است ، همچنان که برابر اظهارنظر سازنده ماشین ، شرکت KOENIG & BAUER ، خاص‌ترین ماشین چاپی است که تا به حال در خاورمیانه نصب و راه‌اندازی شده است.

همچنین فن‌آوری‌های بسیار جدید و کاربردی دیگری نظیر ارگوترنیک (مدیریت رنگ از طریق خوانش خودکار LAB رنگ و اتنظیم رنگ خودکار توسط ماشین) ، ACR (رجیستری خودکار نقطه‌ای) ، SIS (حذف نشان) و بسیاری دیگر در این ماشین چاپ مهیا است که همگی به تولیدی بسیار با کیفیت برابر با استانداراد جهانی صنعت چاپ ، کاهش زمان تحویل ، افزایش بهره‌وری مصرف مقوا و در نهایت کاهش قیمت تمام شده نهایی منجر خواهد شد.

این ماشین همچنین امکان چاپ متالایز با کیفیتی بسیار بالاتر از آنچه تا کنون در کشور انجام شده است را داراست. در مورد چاپ متالایز و اصولا چاپ روی سطوح غیر جاذب مرکب همواره مشکلات فنی در کشور وجود داشته که با تکیه بر دانش روز صنعت چاپ این مشکلات مرتفع شده است. به عنوان مثال ریشه‌ای‌ترین معضل چاپ متالایز، توقف در هنگام تغذیه ماشین به دلیل بروز الکتریسیته ساکن است درحالی که تمامی تجهیزات جدید ترام از جمله ماشین Rapida 106 قابلیت دفع الکتریسته ساکن هنگام تغذیه ماشین چاپ را دارد که موجب افزایش سرعت و کیفیت چاپ می‌شود. ویژگی بسیار خاص دیگری که برای نخستین بار در کشور امکان تولید یافته است انجام عملیات Cold Foil Stamping است.

این تکنیک می‌تواند با دقت یک ترام ، عملیات فویل‌کوبی را در ماشین چاپ مهیا نماید. تفاوت اصلی Cold Foil Stamping با متالایز این است که Cold Foil می‌تواند بر خلاف متالایز به صورت موضعی چاپ شود و درخشندگی متالیک را در نقاطی خاص به سطح چاپ شونده منتقل نماید و با تقابل سطوح مات و سطوح براق ، ویژگی‌ها و افکت‌های بصری بی‌نظیری خلق نماید ، درحالی که در چاپ متالایز این درخشندگی ناگزیر در تمامی سطح شیت چاپی انجام خواهد شد.

 جهت آشنایی بیشتر با امکانات این ماشین به وب سایت گروه صنعتی ترام مراجعه فرمایید.

https://teram-packaging.com/

 

گروه صنعتی ترام, خاص‌ترین ماشین چاپ منطقه, چاپ متالایز, کولدفویل, صنعت چاپ, فویل‌کوبی, بسته بندی