هنر بسته بندی: اپلیکیشن موبایلی Jybe با هدف شناسایی پلاستیک‌ها، حدود 4800 نقد و بررسی در خصوص 3000 رستوران را تا به حال به ثبت رسانده است. از Amazon گرفته تا Consumer Reports تا Yelp و بسیاری دیگر، مصرف‌کنندگان می‌توانند ارزش‌گذاری و نمره‌دهی را ببینند. این نخستین اپ پایداری است که رستوران‌روندگان را به رستوران‌ها به وسیله بسته بندی Earth-friendly دوستدار زمین متصل می‌سازد. نسخه وب این اپ نیز به زودی به بازار می‌آید با هدف کمک به حل مشکل پلاستیک‌های یک‌بار مصرف.

 

 

 

 

از Amazon گرفته تا Consumer Reports تا Yelp و بسیاری دیگر، مصرف‌کنندگان می‌توانند ارزش‌گذاری و نمره‌دهی را ببینند. این نخستین اپ پایداری است که رستوران‌روندگان را به رستوران‌ها به وسیله بسته بندی Earth-friendly دوستدار زمین متصل می‌سازد. نسخه وب این اپ نیز به زودی به بازار می‌آید با هدف کمک به حل مشکل پلاستیک‌های یک‌بار مصرف. اپ به نمره‌دهی رستوران‌ها متناسب با نوع بسته‌بندی مصرفی‌شان شامل کاغذ، آلومینیوم، شیشه و چوب می‌پردازد آن هم در تماس و مشارکت مستقیم با مدیران خود رستوران‌ها.

این اپ از ابتدای راه‌اندازی‌اش در پاییز 2020 تاکنون حدود 4800 رستوران در سرتاسر امریکا را تحت پوشش قرار داده است. قضاوت بررسی‌ها به عهده خود مشتریان است. همچنین امکان مقایسه بین آنها نیز وجود دارد. مشارکت کنندگان باید درصد پلاستیک به کار گرفته شده در پذیرایی رستوران را تخمین و در اپ وارد کنند. آنها باید قبل از خوردن از غذایشان عکس بگیرند تا صحت گفته‌هایشان تایید شود.

همچنین درخصوص میزان به‌کارگیری PS، PA و PLA و میزان کلی پلاستیک نیز پرسش می‌شود. اینکه در ظرف آلومینیومی نوشیدنی‌شان را خورده‌اند یا پلاستیکی. رستوران روندگان حتی می‌توانند رستوران‌ها را براساس مکان یا نوع غذا هم فیلتر کنند.