هنر بسته بندی / گزارش نمایشگاه Print4All: «شرکت کارخانجات سپهرپلیمرسپاهان درقالب مجموعه تولیدی فیلم های بسته بندی به عنوان اولین وتنها تولیدکننده فیلم پلی استر(BOPET ) درسال 1395و باهدف تامین بازار مصرف صنایع چاپ وبسته بندی داخل وخارج ازکشور به بهره برداری رسیده است.این مجموعه درحال حاضرتولید کننده انواع فیلم های  CPP ، BOPP  و BOPET  باظرفیت 70000 تن درسال به حساب می ‌آید».

سپهرپلیمرسپاهان, نمایشگاه Print4All, فیلم های بسته بندی, تولیدکننده فیلم پلی استر, صنایع چاپ وبسته بندی, فیلم bopp, فیلم cpp, پرویز خدادادی

پرویز خدادادی، مدیر بازاریابی و فروش خارجی سپهر پلیمر در ادامه و در ارتباط با حضور این شرکت در نمایشگاه چنین گفت:« تعداد زیادی از شرکتها و کشورها ی مختلف در این نمایشگاه شرکت نمودند که فعالیت آنها مرتبط با محصولات شرکت ما بود و به عنوان غرفه دار یا بازدید کننده در این نمایشگاه حضور داشتند. با بازدید از این غرفه ها و طی مذاکرات انجام شده با این شرکت ها و بازدید کنندگان به نتایج مفیدی دست یافتیم. تعدادی از این شرکت ها تمایل به همکاری با سپهرپلیمر داشتند وبا تعدادی دیگر در حال مذاکره هستیم. درمجموع اقدامات خوبی صورت گرفته است.»

خدادادی در پایان از نحوه برگزاری و طراحی پاویون ایران رضایت داشت و گفت که قصد ایشان بر ادامه همکاری با دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه در قالب پاویون خواهد بود: «با تشکر از برگزارکنندگان،امیدواریم که در نمایشگاه های آتی نیز فرصت همکاری حاصل شود. »