بزرگترین تغییر قانون نظارتی که در 20سال گذشته بسته‌بندی را تحت‌تاثیر خود قرار داده بود، درنهایت کامل شد. جدول حقایق تغذیه‌ای (NFT)، که بر روی تمام محصولات غذا و نوشیدنی فروخته شده در بازار امریکا دیده می‌شود، تغییر می‌کند و تمام شرکت‌ها با درآمد بیش از 10میلیون دلار، باید تا پیش از جولای 2018، تمام جزییات طرح‌های هنری خود را که دارای NFT هستند با این تغییرات هماهنگ کنند. این چالشی پیچیده به خاطر حجم عظیم کار است و تضمین این‌که تمام طرح‌بندی لیبل‌ها باید دقیقا مطابق با توضیحات FDA باشند.

تغییرات NFT جدید شامل طراحی جدید با تعدادی اصلاحات مواد مغذی  می‌شود. برخی از تفاوت‌های کلیدی شامل موارد زیر می‌شوند:

– برجسته‌ کردن و تاکید بر کالری و وعده.
– اندازه‌های هر وعده که نزدیک‌ترین انعکاس از غذایی است که مردم به تازگی خورده‌اند، نه آن چیزی که باید بخورند.
– شکر افزوده برای مشخص کردن اینکه چه میزان شکر اضافه شده است.
– لیبل‌های دوستونی برای نمایش کالری و اطلاعات تغذیه‌ای «میزان هر وعده» و «میزان هر بسته»
– جداسازی کالری از چربی زیرا محققین معتقدند که نوع چربی بسیار مهم‌تر از مقدار آن است.

بسته‌بندی, طرح‌بندی لیبل‌, چاپ, پرکنی, FDA,
ورای به روز کردن تمام طرح‌های بسته‌بندی، کار مشکل، همانا بازبینی کامل برای صحت، تجدید چاپ، پرکنی و حمل محصولات به خرده‌فروشی‌ها همگی در موعد زمانی محدود خواهد بود. این، دورنمایی ترسناک ترسیم خواهد کرد. درحقیقت، از آنجایی که تغییر عمده‌ای در محتویات لیبل‌ها ایجاد می‌شود، بسیاری از برندها در فکر طراحی مجدد یا به روزرسانی لیبل‌های موجودشان هستند.
چالش لجستیکی، ارتقا و بهبود فرآیند به‌روزرسانی شفاف و ساده است همزمان با ایجاد گردش کار دایمی و تثبیت شده بسته‌بندی برای پذیرش و اجرایی شدن قانون در آینده. استفاده از این تغییر به‌عنوان موتور و محرک برای ایجاد یک گردش کار نظارتی تصویب شده، نیازی ندارد تا مشکل باشد. این قوانین می‌توانند به گونه‌ای باشند که کمترین زاویه را با تجارت داشته باشند. پذیرش و تصویب قوانین جدید باید تابع 6 عامل باشند:

1- محتویات به روز شده باید متمرکز و 100درصد دقیق باشند.
2- مالکین نام‌های تجاری نیاز به لی‌اوت به روز شده اطلاعات جدید یا موجود دارند که به وسیله متن قانون تصریح شده باشد.
3- طراحان نیاز به ارزیابی و تخمین جایگاه محتویات به روز شده دارند.
4- نیاز به بازنگری دقیق در چهارچوب‌های به روز شده طرح‌های گرافیکی وجود دارد.
5- کنترل کیفیت خودکار محتویات و آثار هنری می‌تواند به تضمین رفع خطاها کمک کند.
6- فرآیند موجود باید شفاف و قابل ردیابی باشد.

در ادامه به سه روش بازسازی لیبل‌ها اشاره می‌شود که در آن مشخص می‌شود اطلاعات هدف مالکین نام‌های تجاری با چه روش‌ها یا سیستمی باید بر روی کار سوار شوند. با انتخاب روش که بیشترین تناسب را با موقعیت فعلی دارد، شرکت‌ها می‌توانند از روند آسان کار و آمادگی لازم برای تغییرات احتمالی در آینده مطمئن باشند.

روش 1: مالک نام تجاری آغاز می‌کند

جنانچه داده‌های شما در سیستم‌ها یا فایل‌های متفاوت موجود باشد، می‌توانید اطلاعات را به وسیله ورود داده‌ها به پایگاه داده‌های آنلاین متمرکز کنید. سپس اطلاعات تغذیه‌ای می‌توانند برای بازنگری و تایید قبل از اتصال به NFT در یک اثر هنری آماده شوند. تایید داده‌ها قبل از صفحه و چهارچوب‌بندی طرح، بهبود فرآیند لیبل‌زنی مواد مغذی و ایجاد منبعی قابل اعتماد برای مصرف‌کننده را در پی خواهد داشت.

روش 2: طرح شروع می‌شود

چنانچه منبع داده‌ها، اثر هنری فعلی باشد و داده‌ها به صورت دیجیتالی مدیریت نشده باشند، راه‌هایی برای ارسال این داده‌ها به صورت مستقیم از نرم‌افزار Illustrator وجود دارد. هنرمندان گرافیست می‌توانند از پلاگین‌های این نرم‌افزار به عنوان راهنما استفاده کنند تا اطلاعات تغذیه‌ای را به قالب FDA وارد کنند. این قالب‌ها تضمین می‌کنند که محتویات صحیح باشند مطابق با قوانین فرمت‌بندی شده باشند. سپس اطلاعات از این میز کارهای ایجاد شده، به سیستم کنترل نقص و دریافت تاییدیه وارد می‌شوند.

روش 3 سیستم تمام تلفیقی است

بسته‌بندی, طرح‌بندی لیبل‌, چاپ, پرکنی, FDA,

چنانچه اطلاعات تغذیه‌ای شما در سایر سیستم‌های بیرونی موجود باشد، می‌توانید فرآیند جمع‌آوری داده‌ها را برای ایجاد یا به‌روزرسانی NFT به صورت خودکار فعال کنید، پس داده‌های شما از بیشتر منابع بیرونی می‌آیند تا اینکه دستی وارد شوند. مشابه با سایر روش‌ها، مرحله بعدی رفتن به سمت بازبینی و تایید و درنهایت تمرکز بر روی به‌روز رسانی‌های آینده است.
NFT جدید شفافیت بسیار زیادی برای مصرف‌کنندگان ایجاد خواهد کرد، اما این گذار می‌تواند پیچیده و تداخل‌کننده باشد و با تمرکز بر ایمنی و سلامتی مصرف‌کننده، به نظر این تغییرات آخر نخواهد بود. این سه روش برای هماهنگی با اجرای دستور کار برای مالکان نام‌های تجاری مناسب هستند. پیشنهاد می‌شود که فرآیند بسته‌بندی‌تان را با این واقعیت هماهنگ کنید به جای اینکه با آن بجنگید.