هنر بسته بندی: Comexi، متخصص راهکارهای خلاقانه در صنعت بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، آخرین محصولات خود در بخش چاپ و کانورتینگ را در نمایشگاه اینترپک 2017 رونمایی کرد. این شرکت ماشین‌آلات فلکسو، افست، گراور، لمینیت و برش را برای نیازهای بازار تولید می‌‌کند.

بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر, Comexi, صنعت بسته‌بندی, چاپ و کانورتینگ, ماشین‌آلات فلکسو,  افست, گراور, لمینیت و برش, ماشین چاپ Comexi F2ML, طراحی, ماشین لمینیت, بسته‌بندی,

ماشین چاپ Comexi F2ML راهکاری برای بازار با حجم بالاست که برای سرعت‌های بالا طراحی شده است. از ویژگی‌های دیگر دستگاه به گفته تولیدکننده ، ارگونومیک و کاربردی بودن آن است. دیگر ماشین فلکسو Comexi F1 تولید را تا حداقل 25درصد افزایش می‌دهد و پاسخی است به نیاز بازار برای تغییرات زیاد ماشین در تکرارهای زیاد. مدل L20000 که ماشین لمینیت پایه آب است به‌طور ویژه برای حل نیازهای چاپ دیجیتال به بازار آمده است.

Comexi Cloud هم از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای تجزیه و تحلیل تولید است. با این نرم‌افزار جدید، شرکت‌ها می‌توانند فرآیند تولید را بهترین شکل کنترل کنند و منابع خود را بهینه سازند. این شرکت جایزه Worldstar Award 2017 را برای بالاترین خلاقیت در فرآیند یا بسته‌بندی به خاطر ترکیب خلاقانه فناوری Cingular Laser و لمیناسیون به خود اختصاص داد که کاهش هزینه تولید، ماشین و انرژی را در پی داشت.