هنر بسته‌بندی: شرکت تولیدی کیمیابر (سهامی خاص) تولیدکننده فیلم استرچ، شرینک بسته‌بندی و یکی از بزرگترین و نخستین تولیدکنندگان در شرق کشور است که در سال 1374 تاسیس شد. از زمان تاسیس تاکنون این شرکت به‌طور مستمر برای رشد و ارتقای کیفیت و کمیت محصولات خود تلاش کرده و با در دست داشتن انواع ماشین‌آلات اتوماتیک و پرسنلی متخصص قادر به تولید تمامی سفارشات مشتریان از عرض 3 سانت تا 4 متر است.

کیمیابر, تولیدکنندگان فیلم های بسته بندی, فیلم های بسته بندی, بسته بندی, فیلم استرچ, شرینک بسته‌بندی,

مدیر بازرگانی شرکت تولیدی کیمیابر ضمن بیان این مطلب به ماهنامه هنر بسته‌بندی گفت: از آنجا که این شرکت سابقه فعالیت طولانی در این صنعت دارد، با طیف وسیعی از مشتریان در ارتباط است مشتریان بزرگی که هر یک سهم بزرگی در اقتصاد این مرز و بوم دارند، اما به‌طور کل گستره مشتریان این شرکت را می‌توان در صنایع غذایی، کشاورزی، شیلات، برق و الکترونیک، انتشارات، محصولات و مصالح ساختمان، خودروسازی و صنایع وابسته، حمل‌ونقل، پست و ارتباطات، توریست و خدمات تفریحی اقامتی و رستورانی، فروشگاه‌های خصوصی و زنجیره‌ای، تبلیغات و غیره مشاهده کرد.

سیدمحمد موسویان افزود: شرکت کیمیابر با توجه به امکانات موجود یکی از کامل‌ترین و مجهزترین شرکت‌های فعال است. این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات تولید انواع فیلم استرچ، نایلون (فیلم شرینک)، نایلکس، سلفون، چندلایه، چاپ و دوخت می‌تواند یک بسته کامل خدماتی را به مشتریان خود ارایه دهد و هر آنچه مشتری از هر نوع، اندازه و فرمول ترکیبی نیاز دارد را تولید کند.

همچنین پرسنل و کارکنان مجرب و کارآزموده کیمیابر می‌توانند محصولاتی با کیفیت چشمگیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کنند. شعار ما این است «با اطمینان بسته‌بندی کنید.»