هنر بسته بندی: شرکت Smurfit Kappa در حرکتی جالب، اقدام به تولید وسایلی برای مراکز نگهداری بیماران بهبود یافته از کرونا کرد، وسایلی از جمله تخت و صندلی که همگی از جنس کروگیت بودند.

 

 

 

مسوولین شرکت می گویند که تیم طراحی تلاش کردند تا با خلاقیت خود، محصولاتی کاربردی تولید کنند. نخستین سری از محصولاتی که در کارخانه این شرکت در فرانسه تولید شدند، جداسازهای فضای کاری از جنس کروگیت بودند که برای محافظت افرادی که در کنار یکدیگر کار می کردند، طراحی شدند تا این افراد بتوانند با حفظ فاصله ایمنی، به کار خود ادامه دهند.

این وسایل  بعدها در سایر مکان ها از جمله بخش اورژانس بیمارستان ناوارا در اسپانیا برای جداسازی تخت های بیماران نیز مورد استفاده قرار گرفتند. محصولات دیگر شامل تخت های موقت بیمارستانی در فضای ایزولاسیون و نقاهتگاه ها بود. همچنین ماسک های صورت و نیز میز و صندلی های موقت.

Arco Berkenbosch  مدیر خلاقیت شرکت می گوید: ما از طریق رسانه ها متوجه کمبود کالا در بازار شدیم و به سرعت نسبت به آن واکنش نشان دادیم. خوشحالم که یک بار دیگر بر صحت کروگیت های به عنوان ماده اولیه یک بار مصرف و بهداشتی بر همگان تاکید شد.