هنر بسته بندی: بسته‌بندی پاکتی جدید با نام Stand-UP SqueezyStraw برای عرضه شیر به میزان 8 اونس (227 گرم) در نظر گرفته شد تا مزایای جدیدی را به مصرف‌کنندگان هدیه دهد.

 

پاکت جدید نی‌دار, بسته‌بندی شیر, Stand-UP SqueezyStraw, بسته‌بندی پاکتی, بسته‌بندی, ترموفرم/فیل/ سیل, Multivac, Ulma, مولتی وک

هزینه کم، راحتی استفاده، راحتی دور انداختن، تولید با سرعت بالا و نبود نیاز به هرگونه ابزار اضافی همچون نی یا لیوان، این بسته‌بندی را انتخابی مناسب برای این بخش از بازار کرده است. تولیدکننده مدعی است که این بسته‌بندی چندین مزیت نسبت به بسته‌های متداول پاکتی کاغذی دارد: «نخست اینکه ارزان‌تر است. طبق ارزیابی‌های ما، هر پاکت کاغذی هزینه‌ای معادل 6 سنت  و هر پاکت Squeezy Straw هزینه‌ای معادل 4سنت در تعداد بالا (50 میلیون بسته/ سال یا بیشتر) دارد. بسته در هنگام خالی بودن جای کمی می‌گیرد و هزینه دفن آن نیز اندک است. از طرف دیگر شفاف است/ یا می‌تواند باشد که هم میزان پرشدن محصول را نشان می‌دهد و هم حداکثر میزان خالی شدن محصول را در پی دارد. برای پر کردن این بسته باید از ماشین ترموفرم/فیل/ سیل افقی با امکان دای‌کات استفاده شود که شرکت‌هایی همچون Multivac، Ulma یا سایرین در اختیار دارند. به‌عنوان مثال هزینه چنین ماشینی در مولتی وک، 500 هزار یا یک میلیون دلار است که ماشین یک میلیونی می‌تواند 400 تا 500 پاکت 8اونسی را در هر دقیقه پر کند.