علم ژنتیک معتقد است که بسیاری از خصوصیات والدین حتی حرکات غیرارادی آنان به فرزندانشان از طریق ژن به ارث می‌رسد. رابطه یک تولیدکننده و صاحب برند با محصولش نیز همین گونه است. محصول با کیفیت با بسته بندی مناسب نشان از شخصیت، انضباط و وجدان صاحب آن دارد. به همین ترتیب جنس بی کیفیت یا محصولی که با تقلب تولید شده نیز نشان از پلیدی‌های آشکار یا پنهان ذهن تولیدکننده‌اش دارد. بسته‌بندی در این میان رابط بین آنچه هست و آنچه قراراست به بیننده و سپس خریدار منتقل شود، به حساب می‌آید.

همواره دغدغه طراحی بسته‌بندی ممتاز را در طی سال های گذشته در نشریه داشته‌ایم. به همین خاطر تنها نشریه ای بوده‌ایم که ده‌ها مقاله از طراحی ساختار و گرافیک گرفته تا فروش آنلاین، نسل شناسی و مسابقات بسته‌بندی را منتشر کرده‌ایم تا زیربنای تئوریک مناسب در بین صاحبان برند و نیز طراحان ایجاد شود. اما خودمان نیز وارد گود شده‌ایم و از چندسال پیش آتلیه تخصصی طراحی هنربسته‌بندی را راه‌اندازی کرده‌ایم. در این مدت مشاوره و اجرای بسیاری از پروژه‌های بسته‌بندی و برندینگ آن در حوزه هایی همچون مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، قطعات خودرو، لوازم منزل و …را برعهده داشته‌ایم.

به همین خاطر برآن شدم تا به طور خلاصه کلیات خدماتی که ما در آتلیه به مشتریان عرضه می‌کنیم را دراین نوشتار به شما اطلاع رسانی کنم. فراموش نکنید چنانچه نتوانید خریدار را به کالایتان جلب و تشویق به خرید کنید، داشتن محصولی حتی با بهترین کیفیت نیز هیچ معنایی نخواهد داشت.

 

تبليغات بسته بندي

آتلیه هنر بسته بندی همگام با بهترين هاي دنياي بسته بندي و با بهره گيري از علم روز دنيا، بسته بندي هاي خلاق و استراتژيکي را طراحي و توليد مي کند که نام برند را بزرگ و به موفقيت نزديک تر مي نمايد.

 

خدمات طراحي

تمام آژانس هاي طراحي کار شما را عالي انجام مي دهند. آن ها در چگونگي رسيدن به جواب متفاوت هستند. فرق ما اين است که ما شما را به هر آنچه که نياز داريد مجهز مي کنيم.

 

طراحي نشانه

طراحي اسم و نشانه يا نشانه نوشته به‌ياد‌ماندني در ساخت جايگاه متمايز شما نسبت به رقبا بسيار تاثيرگذار است.

 

نوآوري

نوآوري مي‌تواند بهترين راه براي رشد نام تجاري شما باشد. نوآوري باعث هيجان انگيز شدن و پيشي گرفتن برند شما از ساير رقبا مي‌شود. با ذهن خلاق و مداد تيز ما به اين نوآوري خواهید رسید.

 

دستورالعمل هاي تجاري

اطمينان نسبت به ثبات نام تجاري امر بسيار مهمي است. دسـتورالعمل برند به شما اين فرصت را مي دهد که مجموعه اي از اصول هدايت برند را براي انتقال يک پيام ثابت به مخاطب در اختيار داشته باشيد.

 

نقطه فروش

به عنوان بخشي از توسعه نام تجاري برند، وظيفه خود مي دانيم تا دريابيم چگونه يک بسته بندي مي تواند به خوبي و در حداقل زمان ممکن در فروشگاه ديده شود و ارتباطي کامل با مخاطب برقرار کند.

 

گرافيک صفحات وب

طراحي وبسايتي که به خوبي معرف سازمان باشد و مخاطب بتواند از طريق آن ارتباط خود را با صاحبان سازمان حفظ کند در ايجاد عمق و گستردگي برند نقش بسزايي دارد. ما مي‌توانيم در فضاي مجازي و ديجيتال هم به برند شما شخصيت دهيم.

 

هويت بصري برند

هويت بصري برند، چهره يک برند و مجموعه‌اي از ساختارها و بايد و نبايدهاي بصري برند است و شامل تمامي عناصر بصري مي‌شود که مشتري در برخورد با يک سازمان با آن مواجه مي‌شود. در واقع برندسازي، فرايند ساختن مجموعه مثبتي از مفاهيم در اذهان مشتريان است.

جايگاه برند

همه برندها نياز به يک نقطه تمايز دارند. اين مهم ترين دليل مصرف کننده براي برداشتن محصول شما از روي قفسه فروشگاه است. بدين منظور ما رويکردي ساده را با استفاده از روند بينش مصرف کننده و تجزيه و تحليل رقابتي به شما پيشنهاد مي دهيم.

 

 حجم سازي و موکاپ

دستگاه نمونه ساز تمام اتماتيک ICUT به ما کمک مي کند نمونه سازي هايي با دقت بالا انجام دهيم و طرح انتخابي را از قالب 2 بعدي و تخت به حالت 3 بعدي و حجم دار درآوريم تا شما تجسم بهتري از آينده بسته بندي خود داشته باشيد.

 

ساختار

در آتلیه هنر بسته بندی، نمونه هاي کاملي از طريق CAD ساخته و همچنين نقشه‌هاي ماشيني دقيقي ارایه مي شود.

 

نمايش سه بعدي

پس از انجام طراحي و به منظور درک دقيق‌تر طرح ارایه شده، آن را از قالب دوبعدي و تخت به حالت سه‌بعدي و حجم دار در مي‌آوريم تا شما تجسم بهتري از آينده بسته‌بندي خود (فرم و طرح اجرايي) داشته باشيد. 

 

استند

استندها در معرفي کالاها اهميت فراواني دارند؛ چرا که مخاطبان در نقطه خريد فروشگاه ها حضور يافته و به شکل مستقيم با نحوه ارایه کالاها در ارتباط اند. از طريق طراحي استندهاي نوين و خلاقانه اين امکان را براي شرکت ها و توليدکنندگان فراهم مي آوریم.