هنر بسته بندی: شرکت متخصص بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر، Osiopack، از نرم‌افزار طراحی بسته‌بندی iS3D تولید شرکت Creative Edge Software برای طراحی و نمونه‌سازی لیبل خود استفاده کرد.

بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر, طراحی لیبل‌های اسلیو, پاکت‌های ایستاده, طراحی و نمونه‌سازی لیبل, لیبل شرینک, طرح گرافیکی, بسته‌بندی‌های منعطف, روتوگراور , موکاپ‌های بسیار دقیق, بسته بندی

شرکت از این نرم‌افزار برای تصویرسازی واقعی لیبل شرینک استفاده کرد. ویژگی‌های خاص نرم‌افزار شامل Shape Modeller و Opsis مزیت‌های ویژه‌ای برای طراحی داشتند. مدیر طراحی شرکت Tony McCash می‌گوید: «وقتی شما با فیلم شرینک کار می‌کنید، توانایی تصویرسازی دقیق لیبلی که طرح گرافیکی آن دارای اعوجاج است بسیار ضروری است. من بلافاصله تحت تاثیر توانایی این نرم‌افزار در تصویرسازی خطوط و گرافیک منحنی‌دار قرار گرفتم.»

فایل ایجادشده در نرم‌افزار قابلیت انتقال به Illustrator برای خروجی نهایی را دارد. نرم‌افزار در سال 1996 با هدف کمک به کار با بسته‌بندی‌های منعطف چاپ شده با روتوگراور و نیز پاکت‌های ایستاده رونمایی شد. توانایی خلق تصویر سه‌بعدی این نرم‌افزار نیز فوق‌العاده است و توانایی تولید موکاپ‌های بسیار دقیق را دارد.