هنر بسته بندی: اجرای تکنولوژی به کار رفته در پرکن‌های قوطی و بشکه موجود برای سیستم‌های کم‌ظرفیت جدید، آخرین دستاورد شرکت KHS است. تمرکز بر حفظ منابع و سیستم‌های آب، پیشگامی برای ارایه ایده‌های نوآورانه در صنعت بسته‌بندی،قابلیت اجرا برای تولیدکنندگان با ظرفیت تولید متوسط از مزایای این سیستم برشمرده شده است.

نمایشگاه  Drinktec,  Technology 4.0, بسته‌بندی, سیستم‌های پرکنی, طراحی, صنعت تولید آشامیدنی, بسته‌بندی PET, صنعت بسته‌بندی

کمپانی KHS سیستم‌های پرکنی و بسته‌بندی آینده را تحت عنوان “Technology 4.0”  ارایه نموده و در نمایشگاه Drinktec 2017 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. سیستم‌های جدید برای همه ظروف طراحی شده‌اند و کلیه بخش‌های صنعت تولید آشامیدنی را شامل می‌شوند، لذا مشتریان کوچک و بزرگ می‌توانند برای فرآیندهای با پایداری و راندمان بالا ایده‌های خلاقانه‌ای را کسب نمایند.

بنابر اعلام آقای پروفسور Niemeyer ریاست هیات‌مدیره KHS، “Technology 4.0” به معنی آن است که نوآوری، استحکام و تطابق‌پذیری با آینده مشخصه سیستم‌ها و خدمات این کمپانی می‌باشد. در اینجا تمرکز بر نوآوری با استفاده از دیجیتالی‌سازی و نیز ایده‌های جدید برای کل فرآیند تولید است. بدین ترتیب KHS توانسته هزینه‌های مالکیت خط (TCO) مشتریان را بهینه نموده و پایداری (Sustainability) بیشتری را برای کلیه فرآیندها تضمین نماید.

بسته‌بندی PET برای بطری‌های آب

امروزه در سراسر جهان بسته‌بندی آب در بطری PET  رو به گسترش است. کمپانی KHS نیز از گذشته در تلاش برای پاسخگویی به نیاز بازار در این بخش بوده و در همکاری با مشتریان، بطری‌های سبک‌وزن با مشخصه‌های ایده‌آل برای تولید، حمل‌ونقل و چشم‌نوازی محصول نهایی را ارایه می نماید. همچنین در همراهی با تقاضا برای سیستم‌های بلوک شده با کمترین فضای اشغال شده که موجب تسهیل عملکرد نیز می باشند، کمپانی KHS سیستم‌های بهینه‌سازی شده را تولید نموده است.

سیستم‌های با ظرفیت تولید کم

کمپانی KHS همچنین تکنولوژی و دانش فنی با حداکثر کارآیی را برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط ارایه کرده‌ و برای مثال تکنولوژی به کار رفته در پرکن‌های قوطی و بشکه موجود را در سیستم‌های کم‌ظرفیت جدید اجرا نموده است. همچنین یک سیستم لیبل‌زنی فشرده برای پاسخگویی به نیازها در بخش تولید کم‌ظرفیت نیز طراحي شده‌ است. البته همانند سایر طرح‌های توسعه کمپانی KHS، امکان به روز شدن ماشین‌ها در آینده و افزایش ظرفیت تولید پیش‌بینی گردیده ‌است.

فواید عملی دیجیتالی‌سازی

در دیدگاه افزایش دیجیتالی‌سازی، “Technology 4.0” بر فواید آن برای کاربران تمرکز دارد. تجهیزات کنترل به سیستم‌های IT که برای مدیریت کل سیستم مناسب هستند تغییر یافته است. با استفاده از سیستم‌های کنترل دقیق‌تر و با اتوماسیون بیشتر که عملا مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، مسیر تولیدکنندگان به‌سوی یک کارخانه هوشمند دیجیتالی هموار گردیده و کاربران فرآیندهایی قابل ‌اعتمادتر و اقتصادی‌تر را شاهد خواهند بود.

 

نمایشگاه  Drinktec,  Technology 4.0, بسته‌بندی, سیستم‌های پرکنی, طراحی, صنعت تولید آشامیدنی, بسته‌بندی PET, صنعت بسته‌بندی