ایرنا: مدیرعامل شرکت «آنتوپک» یونان گفت: درصدد انتقال فناوری پیشرفته و استاندارد بسته بندی و برچسب زنی به ایران هستیم اما مشکل بانکی تاکنون مانع شده است.

 

بسته بندی, برچسب زنی, فناوری های پیشرفته ای در صنعت چاپ, تولید جعبه

“تی آنتونیو” افزود: با چند شرکت صادرکننده ایرانی در حال مذاکره ایم و امیدواریم این گفت و گوها به قرارداد منتهی شود. وی تاثیر بسته بندی و برچسب زنی در صادرات محصول را «چشمگیر» توصیف کرد و ادامه داد: شرکت های صادرکننده باید استانداردهای بین المللی را در این زمینه رعایت کنند و انتقال فناوری های پیشرفته به صادرکنندگان کمک زیادی می کند. 
مدیرعامل این شرکت یونانی گفت: به دلیل مشکلات بانکی، هنوز شرایط برای انتقال تجهیزات به ایران فراهم نیست. وی ادامه داد: ایران یک بازار بسیار بزرگ و قابل اتکاست و با توجه به توانمندی های خود با برنامه ریزی می تواند به سرعت صادرات غیرنفتی خود را افزایش دهد و فناوری های نوین بسته بندی و برچسب زنی را به خدمت گیرد. 
آنتونیو ادامه داد: این شرکت در گذشته با چند شرکت ایرانی همکاری داشت اما با تحمیل تحریم ها بر ایران، این همکاری ها قطع شد. اکنون با لغو تحریم ها و باز شدن فضا، بار دیگر با هدف احیای روابط گذشته در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ایران حضور پیدا کرده ایم.
آنتونیو گفت: پیش بینی می کنم دست کم سه سال طول می کشد تا جای خود را در بازار ایران پیدا کنیم اما نگاه کوتاه  مدت نداریم و برای آینده برنامه ریزی می کنیم.به گفته وی، این شرکت با بیش از 110 سال تجربه فناوری های پیشرفته ای در صنعت چاپ، تولید جعبه و برچسب دارد.

www.irna.ir