هنر بسته بندی: Cama Group خبر از ایجاد بخش جدیدی در حوزه PHHC (لوازم بهداشت شخصی، سلامتی و مراقبت از منزل) داد که با هدف جلب رضایت متقاضیان روزافزون داخلی و بین‌المللی در صنایع بهداشت شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از منزل ایجادشده است.

لوازم آرایشی و بهداشتی, اتوماسیون بسته‌بندی, بسته‌بندی‌های آماده قفسه, بسته‌های فلوپک, خطوط بسته‌بندی کاملا یکپارچه, پالت‌بندی, خطوط بسته‌بندی, بسته‌بندی محصولات بهداشت شخصی, صنعت غذای حیوانات,  بسته بندی

لوازم آرایشی و بهداشتی, اتوماسیون بسته‌بندی, بسته‌بندی‌های آماده قفسه, بسته‌های فلوپک, خطوط بسته‌بندی کاملا یکپارچه, پالت‌بندی, خطوط بسته‌بندی, بسته‌بندی محصولات بهداشت شخصی, صنعت غذای حیوانات,  بسته بندی

PHHC Division راهکارهای سفارشی با تکیه بر سرعت بالا، انعطاف‌پذیری در بسته‌بندی و طرح‌بندی بهینه ارایه می‌دهد. Cama این سرویس را با تکیه بر ده‌ها تجربه در تولید بسته‌بندی، ماشین‌آلات و سیستم‌های رباتیک ارایه می‌دهد. PHHC Division با توجه به نیازهای بخش‌های یادشده فوق برای داشتن راهکارهای خلاقانه برای اتوماسیون بسته‌بندی آن هم به‌طور کاملا سفارشی و خاص طراحی شده است.

راهکارهای Cama Group برای داشتن خط تولید با سرعت بالا برای بسته‌بندی‌های آماده قفسه انواع محصولات ازجمله دستمال‌های مرطوب در میان آخرین محصولات CAMA GROUP، خط رباتیک سرعت بالا برای بسته‌بندی‌های آماده عرضه در فروشگاه (SRP) برای یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستمال‌های مرطوب و محصولات بهداشتی بانوان نصب شد.

CAMA سری ماشین‌های IG را به‌عنوان نسل جدید ماشین‌های رباتیک بارگذار معرفی کرد که قادرند تا محصولات منعطف یا سخت را درون جعبه‌های RSC، سینی‌ها یا سایر ظروف بارگذاری کند. یکی دیگر از آخرین دستاوردهای Cama در بخش بهداشت شخصی، خط کاملا رباتیک برای بسته‌بندی بسته‌های فلوپک در اندازه‌ها و لایه‌های مختلف است.

ویژگی‌های اصلی:

– بسته‌بندی آماده قفسه با حداکثر انعطاف‌پذیری

– OEE بالا به خاطر وجود سیستم بصری و رباتیک همه در قاب یک دستگاه

– چیدمان مسطح و یا روی لبه برای محصولات تکی یا چندتایی

 

Cama Group، از سال ۱۹۸۱، به یکی از پیشروان مهندسی تولید در سیستم‌های بسته‌بندی تبدیل شده است. این شرکت خطوط یکپارچه بسته‌بندی ثانویه را ارایه می‌دهد. این شرکت همچنین خطوط بسته‌بندی کاملا یکپارچه از بسته‌بندی اولیه گرفته تا بسته‌بندی نهایی آماده برای پالت‌بندی را نیز، طراحی و تولید می‌کند.

صنایعی که این خطوط در آن‌ها به کار گرفته می‌شود شامل غذا (نان، شیرینی‌جات، قهوه، بستنی، لبنی، غذاهای آماده، خواربار)، غیرغذایی (شخصی، سلامتی و مراقبت از منزل) و صنعت غذای حیوانات می‌شوند.

www. Camagroup.com